Ja jeg er lidt tidligt ude, men ... Vintertøjs spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Pinkrose

Ja tidligt ude, men er allerede igang med at tænke på flyverdragt str til Sophia. Og syntes det sindssygt svært.
Og man bliver jo fristet når man finder de dyre flyverdragter med 40% rabat .

Men hvad str bruger jeres nu og hvad tror i de skal bruge til vinter.

Sophia bruger 86 nu og har meget lange ben.
Men 92 i bluser/ kjoler er kæmpe til hende. Bukserne er kun for store i livet.

Men om 92 er stort nok til vinter eller 98 ved slet ikke hvor stor forskel der er på de størrelser.

Når undskyld hvis det blev rodet skrevet fra mobil med en lille pige siden af der mener det er hendes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Mettemus

Hvis det var mig ville jeg tage hende med ud i butikken og prøve de to størrelser. Så kan de vejlede i hvor meget for stor den skal være - hvad der er tilpas vokseplads, og hvad der bare er for stort. Det er noget med, at der skal være en god håndfuld stof for meget i skridtet for at den er tilpas stor. Hvis det er på nettet du kigger så du ikke kan prøve så ville jeg nok tage chancen og vælge str 92. Jeg synes str 98 lyder af meget... Men ny er Laurits jo også bare en lille lort

Anmeld

31. juli 2012

Maja88

Denisep skriver:

Ja tidligt ude, men er allerede igang med at tænke på flyverdragt str til Sophia. Og syntes det sindssygt svært.
Og man bliver jo fristet når man finder de dyre flyverdragter med 40% rabat .

Men hvad str bruger jeres nu og hvad tror i de skal bruge til vinter.

Sophia bruger 86 nu og har meget lange ben.
Men 92 i bluser/ kjoler er kæmpe til hende. Bukserne er kun for store i livet.

Men om 92 er stort nok til vinter eller 98 ved slet ikke hvor stor forskel der er på de størrelser.

Når undskyld hvis det blev rodet skrevet fra mobil med en lille pige siden af der mener det er hendes

her er aprilla lige gået i 80 og har købt en dragt i 86 og støvler et nummer større

Anmeld

1. august 2012

Sofia

Jeg forestiller mig at jeg tager ind i en butik og prøver en reima og en didriksons i str 86 og 92 og ser hvilken der passer Alfred. Derefter går jeg hjem og køber 2 brugte på trendsales...

Er det ikke nødvendigt med 2 tænker I?

Anmeld

1. august 2012

Pinkrose

Sofia skriver:

Jeg forestiller mig at jeg tager ind i en butik og prøver en reima og en didriksons i str 86 og 92 og ser hvilken der passer Alfred. Derefter går jeg hjem og køber 2 brugte på trendsales...

Er det ikke nødvendigt med 2 tænker I?

Jeg køber ihvertfald kun en ja måske meget smart at tage ud og prøve . bare så lang tid til de får flyverdragter i butikkerne

Anmeld

1. august 2012

Pinkrose

Mettemus skriver:

Hvis det var mig ville jeg tage hende med ud i butikken og prøve de to størrelser. Så kan de vejlede i hvor meget for stor den skal være - hvad der er tilpas vokseplads, og hvad der bare er for stort. Det er noget med, at der skal være en god håndfuld stof for meget i skridtet for at den er tilpas stor. Hvis det er på nettet du kigger så du ikke kan prøve så ville jeg nok tage chancen og vælge str 92. Jeg synes str 98 lyder af meget... Men ny er Laurits jo også bare en lille lort

Hehe Sophia er bare en lang pige 87 lang

Anmeld

1. august 2012

Sofia

Denisep skriver:

Jeg køber ihvertfald kun en ja måske meget smart at tage ud og prøve . bare så lang tid til de får flyverdragter i butikkerne

Tror jeg køber to.. Nummer to skal bare være en billig en der kan tages i brug hvis den primære bliver våd.

Anmeld

2. august 2012

DK

Jeg tror Richard skal have en str. 92. Altså ungerne vokser jo ikke helt så hurtigt længere som i starten. Richard er også 87 cm. lang (målte ham lige i går Troede faktisk han var højere) og derfor tænker jeg at str. 92 kommer til at passe. Str. 98 vil jo være 11 cm for "lang" og det tror jeg bare er ALT for meget. Richard brugte en str. 80 hele sidste vinter. Godt nok var den lidt kort i ærmerne hen på foråret men det gik!

Så vidt jeg husker er der lidt ekstra at vokse af i str. allerede, så jeg er altså næsten helt sikker på at str. 98 bliver alt alt for meget.

Jeg ved ikke hvilken model vi køber. Didriksons skulle jo være de bedste... Men sidste år havde vi en fin grøn molo, og den var altså også super lækker, selv om jeg normalt slet slet ikke er til molo.

JEg tænker at jeg nok bliver VILDT forelsket i en støvet blå miniature som jeg plejer, men at jeg nok igen i år lægger den tilbage på hylden fordi de bare er SÅ dyre.  Bum bum... vi må vist bare ud og prøve ALLE flyverdragterne. Det bliver Richard sikkert hel vild med.

Ihh forresten er der en meget fin butik her i aalborg (der vist også findes på nettet) Olgas oldebørn. Der har de Val De Terre. Altså sådan en mørke brun/blå flyverdragt med pelskant, det ville jo bare være lyyyyykken Måske man burde vinde det der Euro-lotto? Så giver jeg dælme Val de Terre flyverdragter til hele banden!

Anmeld

2. august 2012

DK

Db. indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.