Jeg tror Richard skal have en str. 92. Altså ungerne vokser jo ikke helt så hurtigt længere som i starten. Richard er også 87 cm. lang (målte ham lige i går
Troede faktisk han var højere
) og derfor tænker jeg at str. 92 kommer til at passe. Str. 98 vil jo være 11 cm for "lang" og det tror jeg bare er ALT for meget. Richard brugte en str. 80 hele sidste vinter. Godt nok var den lidt kort i ærmerne hen på foråret men det gik!
Så vidt jeg husker er der lidt ekstra at vokse af i str. allerede, så jeg er altså næsten helt sikker på at str. 98 bliver alt alt for meget.
Jeg ved ikke hvilken model vi køber. Didriksons skulle jo være de bedste... Men sidste år havde vi en fin grøn molo, og den var altså også super lækker, selv om jeg normalt slet slet ikke er til molo.
JEg tænker at jeg nok bliver VILDT forelsket i en støvet blå miniature som jeg plejer, men at jeg nok igen i år lægger den tilbage på hylden fordi de bare er SÅ dyre. Bum bum... vi må vist bare ud og prøve ALLE flyverdragterne. Det bliver Richard sikkert hel vild med.
Ihh forresten er der en meget fin butik her i aalborg (der vist også findes på nettet) Olgas oldebørn. Der har de Val De Terre. Altså sådan en mørke brun/blå flyverdragt med pelskant, det ville jo bare være lyyyyykken
Måske man burde vinde det der Euro-lotto? Så giver jeg dælme Val de Terre flyverdragter til hele banden!
Anmeld