Ptsd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvordan finder man ud af om man har det og hvordan lære man at leve med det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Hvordan finder man ud af om man har det og hvordan lære man at leve med det ?

Kontakt din læge, så vil hun/han højst sandssynligt henvise dig til psykiatrisk afdeling, hvor du kan blive testet ved en psykolog, og så vil der nok være en psykiater der kan hjælpe dig videre derfra.

Ring til din læge i først omgang! 

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

MyLittleBaby skriver:

Kontakt din læge, så vil hun/han højst sandssynligt henvise dig til psykiatrisk afdeling, hvor du kan blive testet ved en psykolog, og så vil der nok være en psykiater der kan hjælpe dig videre derfra.

Tak

Anmeld

31. juli 2012

UnderCover37

MyLittleBaby skriver:

Præcis hvad jeg ville ha' skrevet - kontakt lægen og denne hjælper dig videre!

Håber du får det bedre! 

Anmeld

10. august 2012

Camilla <3

Hejsa :-)

Jeg kender lidt til det efterhånden, da min eks er i udredning for det.
du skal være velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål.

kram.

Anmeld

2. september 2012

Tullepigen90

Du skal kontakte din læge, som kan henvise dig til en psykolog eller psykiater. En psykolog eller psykiater kan vurderer og undersøge om du har PTSD. Det er dog meget vigtigt at det er en kompetent person/behandler, da der er rigtig mange som INTET ved om PTSD og hvad der kan hjælpe én videre. Det kan godt være at de er psykologer eller psykiatre, men det er kun få som har den nødvendige viden, erfarring og kompetence indenfor PTSD. Jeg har selv PTSD og har prøvet en del og også været his utrolig mange psykologer og psykiatere som Intet vidste og blot gjorde alting meget værre.. Skriv hvis jeg kan hjælpe med noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.