Mærker liv nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Camilla30

Mærker liv <3

Hej Piger

Mærkede i går liv første gang ( 1. gangs gravid, 19+3), 2 gange og også én gang i dag indtil videre, utroligt så glad og rørt man kan blive... i går var jeg ved at tude over det, fordi jeg synes det er sådan en 'sød' fornemmelse.

Hvad mærker I andre på nuværende tidspunkt, hvor meget og hvor ofte?

Ha' en dejlig dag, hilsen Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Steinbrenner

Camilla30 skriver:

Mærker liv <3

Hej Piger

Mærkede i går liv første gang ( 1. gangs gravid, 19+3), 2 gange og også én gang i dag indtil videre, utroligt så glad og rørt man kan blive... i går var jeg ved at tude over det, fordi jeg synes det er sådan en 'sød' fornemmelse.

Hvad mærker I andre på nuværende tidspunkt, hvor meget og hvor ofte?

Ha' en dejlig dag, hilsen Camilla

Ej hvor dejligt

Det er en super følelse første gang man mærker liv, det er også det jeg savner allermest når jeg har født

Jeg har mærket liv i lang tid, men nu skal jeg da love for at der er gang i hende så det kan ses udvendig også

Anmeld

31. juli 2012

Miss BananaHammock

Hvor skønt :0)

Har for alvor begyndt at mærke liv for to dage siden, og så mange gange siden. Men også mærket en lille smule inden. Glæder mig til manden også kan mærke det udenpå. :0) jeg er 19+5 idag.

Anmeld

1. august 2012

Camilla30

Steinbrenner skriver:

Ej hvor dejligt

Det er en super følelse første gang man mærker liv, det er også det jeg savner allermest når jeg har født

Jeg har mærket liv i lang tid, men nu skal jeg da love for at der er gang i hende så det kan ses udvendig også

Jeg kan godt forestille mig at man kommer til at savne den fornemmelse  Fedt at du/I kan mærke udenpå, det glæder jeg mig til, så min kæreste også kan mærke det, sådan lidt specielt lige nu, hvor jeg ikke rigtigt kan dele det lille liv med ham  God dag.

Anmeld

1. august 2012

Camilla30

Miss BananaHammock skriver:

Hvor skønt :0)

Har for alvor begyndt at mærke liv for to dage siden, og så mange gange siden. Men også mærket en lille smule inden. Glæder mig til manden også kan mærke det udenpå. :0) jeg er 19+5 idag.

Jaaa nemlig, bliver så fedt, når manden kan mærke det også, det glæder jeg mig også helt vildt til  Kan se vi næsten er lige langt, har du været til MD-scanning? Hilsner fra Camilla.  

Anmeld

1. august 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Jaaa nemlig, bliver så fedt, når manden kan mærke det også, det glæder jeg mig også helt vildt til  Kan se vi næsten er lige langt, har du været til MD-scanning? Hilsner fra Camilla.  

Nej det skal vi på fredag så det glæder jeg mig til. Har en bekendt der havde en meget ulykkelig MD så er lidt nervøs. men vi købte os til en kønsscanning for to uger siden så det er heldigvis ikke så længe siden vi så den lille fyr.

Anmeld

1. august 2012

Camilla30

Miss BananaHammock skriver:

Nej det skal vi på fredag så det glæder jeg mig til. Har en bekendt der havde en meget ulykkelig MD så er lidt nervøs. men vi købte os til en kønsscanning for to uger siden så det er heldigvis ikke så længe siden vi så den lille fyr.

Okay, lidt sjovt, vi skal også til MD på fredag, glæder mig helt vildt til at se mini igen   for at alt er fint, kender godt det med at andres oplevelser kan gøre én nervøs og bekymret, men for langt de fleste er MD jo heldigvis en positiv oplevelse  

Anmeld

1. august 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Okay, lidt sjovt, vi skal også til MD på fredag, glæder mig helt vildt til at se mini igen   for at alt er fint, kender godt det med at andres oplevelser kan gøre én nervøs og bekymret, men for langt de fleste er MD jo heldigvis en positiv oplevelse  

Det er rigtigt. Er sikker på det ommer til at gå godt for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.