Stille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Koen.

hejsa piger

nu skal jeg lige høre fordi jeg synes der sker SÅÅÅÅÅ lidt herinde nu, er det pga manglende tid eller er det fordi i mest bruger facebook gruppen

Selv bruger jeg mest facebook gruppen(som i øvrigt skal have ros for at være en kanon samling piger ) Synes oftest det er lettest fordi jeg mest bruger mobilen og der er FB bare bedre end baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

llh

hvad hedder gruppen på face?

Anmeld

31. juli 2012

Koen.

llh skriver:

TTehvad hedder gruppen på face?

Termin maj 2012

Anmeld

1. august 2012

Kruse90

Jeg har desværre ikke facebook, så der kan jeg ikke være med inde

Men jeg syntes jeg har nok lige i tiden med klargøring til Filucca dåb d. 12 august

Jeg kommer med en opdate i morgen hvor lillepigen allerede er 3 måneder (hvor bliver tiden lige af)

Kram

Anmeld

2. august 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

Jeg har desværre ikke facebook, så der kan jeg ikke være med inde

Men jeg syntes jeg har nok lige i tiden med klargøring til Filucca dåb d. 12 august

Jeg kommer med en opdate i morgen hvor lillepigen allerede er 3 måneder (hvor bliver tiden lige af)

Kram

Glæder mig til update, og ja det er VILDT de er/snart er 3 mdr synes tiden gik stærkt med nr 1 men nu her med lillebror når jeg knap at blinke før endnu en måned er gået

Anmeld

2. august 2012

CaWi

Ja der er ret stille her i gruppen...
Er da på både her og på facebook... Men FB fungere bare bedst på mobilen... Lillemanden giver mig sjældent tid til at nå at åbne computeren - han powernapper sig igennem dagtimerne

Anmeld

2. august 2012

Koen.

CAWI skriver:

LLiLigJa der er ret stille her i gruppen...
Er da på både her og på facebook... Men FB fungere bare bedst på mobilen... Lillemanden giver mig sjældent tid til at nå at åbne computeren - han powernapper sig igennem dagtimerne

Lige præcis det er bare nemmest med mobilen og der er baby ikke altid bedst

Anmeld

4. august 2012

JH12

Jeg har desværre MEGET sjældent tid til at sidde med computeren, så det er lidt vanskeligere at være på baby, hvorimod FB fungere bedre, da jeg bruger mobilen .. men jeg kommer da herind og kigger, men det tager 100 år og skrive et lille kort indlæg .

Anmeld

6. august 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Jeg har desværre MEGET sjældent tid til at sidde med computeren, så det er lidt vanskeligere at være på baby, hvorimod FB fungere bedre, da jeg bruger mobilen .. men jeg kommer da herind og kigger, men det tager 100 år og skrive et lille kort indlæg .

samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.