Sjovt spørgsmål ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Mca<3

Undskyld men hvordan lyder det når jeres guldklumper kommer af med afføringen ???  Det lyder nemlig ret voldsomt når Alexander skyder den af  meget højlydt ,,,, Så man tror det er eksploderet i bleen , Husker ikke det var så voldsomt ..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det lyder fuldstændig som når Lina gjorde det og man tror, at hele bleen er fyldt og så ligger der en 5-krone  Hun er dog fra, at have skidt 25 gange om dagen gået over til, at gøre det hver 2-3 dag, men så er hele bleen til gengæld også fyldt.

Anmeld

11. maj 2009

Mca<3

præcis ... man tror den er fyldt til randen  Alex gør det nok stadig 10 gange i døgnet .

Anmeld

11. maj 2009

stine_olesen

Sådan var det også med Lucas da jeg kun gav ham brystmælk, da kunne man høre det eksplodere i bleen vildt sjovt nu hvor han får grød høre man det kun ved at man kan høre ham presse og rigtig spænder i ballerne grin ( Vi er startet tidligt på grød da han bare var helt enormt sulten)

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Hi hi ja her lød det sgu os lidt højt til at starte med nu høre vi det ikke så meget, men vi kan lugte det, og så han verdens mester til at skide sig selv laaangt op af ryggen og maven hi hi

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

stine_olesen skriver:

Sådan var det også med Lucas da jeg kun gav ham brystmælk, da kunne man høre det eksplodere i bleen vildt sjovt nu hvor han får grød høre man det kun ved at man kan høre ham presse og rigtig spænder i ballerne grin ( Vi er startet tidligt på grød da han bare var helt enormt sulten)

Rart at vide hans tarme er normale  he he ,,
Hvornår startede du på grød ..

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Hi hi ja her lød det sgu os lidt højt til at starte med nu høre vi det ikke så meget, men vi kan lugte det, og så han verdens mester til at skide sig selv laaangt op af ryggen og maven hi hi

PUUU   det har vi ikke oplevet endnu . heldigvis

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

Julies lyder virkelig som en motorcykel der starter...

Anmeld

18. maj 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Julies lyder virkelig som en motorcykel der starter...

He he

Anmeld

18. maj 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

He he

Det er lidt skægt at høre på.. jeg er flad af grin hver gang, og hun kigger bare sådan på som om, Hvad pokker du griner af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.