nogen på slankekur via Nutrillet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Moar2011

Hej baby.dk.

jeg skriver egentlig bare for at høre om der er andre herinde, der er på slankekur ved at bruge Nutrillet og lave sundmad? ..

det kunne nemlig være lidt sjovt og rart at have nogen og "følges" med ..

jeg startet selv op på kur igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

FrkZier

Storms-Mor skriver:

Hej baby.dk.

jeg skriver egentlig bare for at høre om der er andre herinde, der er på slankekur ved at bruge Nutrillet og lave sundmad? ..

det kunne nemlig være lidt sjovt og rart at have nogen og "følges" med ..

jeg startet selv op på kur igår

er det ikke selv - men synes jeg har set mange tråde om det her den sidste uges tid, så er nu sikker på der er nogen andre baby.dk'er der er det

Anmeld

1. august 2012

Moar2011

FrkZier skriver:

er det ikke selv - men synes jeg har set mange tråde om det her den sidste uges tid, så er nu sikker på der er nogen andre baby.dk'er der er det

okey - synes kun jeg kan finde tråde om hvordan det smager frem for Nupo og omvendt ..
derfor ville jeg lige høre hihi .. men indtil videre ser der ikke ud til at være nogen

Anmeld

3. august 2012

Moar2011

Er der virkelig ingen??

Anmeld

3. august 2012

SHERO

Jeg hopper på vognen om 1½ uge, skal liiige på ferie ved min mor så der må jeg hellere spise normalt..

Jeg er egentlig ikke stor tilhænger af pulverkurer, har haft en skrækkelig oplevelse med det som ung med herbalife eller hvad det hedder, men er simpelthen så dårlig til at spise morgen mad og smørre madpakke til skolen så tænker det måske slet ikke ville være en dårlig idé..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.