Hej De damer....
.....
jeg er bare SÅ mega dårlig til at lyve og/eller hemmeligholde ting, får det skidt og man kan se det på mig (kan ikke holdeøjenkontakt, rødmer,stammer...hele lortet) især overfor dem der betyder noget for mig... derfor ved folk nu at vi forsøger at lave en junior.... undtagen jobbet.
Nu har vi fået en henvisning til en fertitilitetsudredning.....
Mit job er dybt afhæning af mig(har ingen kollager, men har en enkelt afløser, vi trækker ind når det lige passer med hende også) og jeg har STOR ansvarsfølese for mit job (for meget siger mange).
på den ene side syntes jeg ikke man skal fortælle chefen noget før, man er over de 12 uger......... MEN hvis jeg nu er nød til at få hjælp (højest sandsynelig) så må man jo regne med, at tage fridage
der passer efter klinikkens tider (jeg har ingen faste fridage og arbejder 9.30-18.00/19.00)
Min chef er en sjov type...han er svær at bedømme. Tror han ville værdsætte at vide det i god tid, men tror også han ville blive irreteret, for jeg har haft en del sygedage de sidste 2 år : En begyndende diskusprolaps drillede mig(havde bogstavelig talt slæbt mig istykker) Fik fjernet celleforandringer i livmoderhalsen, har fået fjernet min galdeblære som gav mig anfald og så selvfølgelig div. influa og skidt.......... er itvivl om han syntes han det er fedt med en kommende fraværd og barsel oveni..... som jeg iøvrigt overvejer at (ja til den tid) skal deles op- så jeg holder mig knyttet til jobbet.
Tror han er glad og tilfreds med mig, for ellers så har han ved gud haft grunde til at fyre mig før( vi tager vores ture indimellem)
så det jeg ville spørge jer om er:
Hvordan er han stillet økonomisk mht. min barsel?(refusion ?)
Ville I sige noget inden hele rouletten drejer?
Anmeld