Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

OktoberMor

Hej Oktobermødre.. Nu er der ikke længe til, så er det vores tur, til en tur gennem smertehelvede, for at se vores små vidundere! Jeg kan snart ikke vente mere..

Jeg håber at i alle nyder jeres graviditet, jeg selv er ved at savne at være mig selv, at kunne sove uden nogen "Banker på!", at tage sko på selv, at bukke mig ned efter vasketøjet eller bare at kunne passe mine Bh'er.. Puha. - Jeg er ved at være lidt utålmodig, og syntes tiden går alt for langsomt, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give mig til herhjemme.. Men hver gang den lille prinsesse sparker, så smiler jeg, for jeg er såå glad for at vi snart skal være forældre, min kæreste er træt af at mærke hende sparke for han vil bare have hende ud, så han kan nusse, kramme og kysse hende!

Hvordan har i det? Og hvad får i tiden til at gå med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Chili

OktoberMor skriver:

Hej Oktobermødre.. Nu er der ikke længe til, så er det vores tur, til en tur gennem smertehelvede, for at se vores små vidundere! Jeg kan snart ikke vente mere..

Jeg håber at i alle nyder jeres graviditet, jeg selv er ved at savne at være mig selv, at kunne sove uden nogen "Banker på!", at tage sko på selv, at bukke mig ned efter vasketøjet eller bare at kunne passe mine Bh'er.. Puha. - Jeg er ved at være lidt utålmodig, og syntes tiden går alt for langsomt, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give mig til herhjemme.. Men hver gang den lille prinsesse sparker, så smiler jeg, for jeg er såå glad for at vi snart skal være forældre, min kæreste er træt af at mærke hende sparke for han vil bare have hende ud, så han kan nusse, kramme og kysse hende!

Hvordan har i det? Og hvad får i tiden til at gå med? 

Ja puha synes også tiden er laaang nu  

Jeg har det egentlig fint nok  Kan stadig passe alt mit eget tøj og bukke mig ned går også lige, hehe  Dog synes jeg at jeg får mange plukveer når jeg går! Hvilket er rigtig øv, ville gerne ud med min hund  

Lige nu bruger jeg meget tid foran computer skærmen, hehe  

Også har jeg lige downloadet Greys hvide verden, så der er også noget at se!  

Jeg glæder mig til at starte på VUC her den 20. August hvor jeg skal læse Biologi C+B niveau mens jeg er på barsel, så har jeg da noget læsestof at gå igang med inden lille manden kommer

Anmeld

1. august 2012

OktoberMor

Chili skriver:

Ja puha synes også tiden er laaang nu  

Jeg har det egentlig fint nok  Kan stadig passe alt mit eget tøj og bukke mig ned går også lige, hehe  Dog synes jeg at jeg får mange plukveer når jeg går! Hvilket er rigtig øv, ville gerne ud med min hund  

Lige nu bruger jeg meget tid foran computer skærmen, hehe  

Også har jeg lige downloadet Greys hvide verden, så der er også noget at se!  

Jeg glæder mig til at starte på VUC her den 20. August hvor jeg skal læse Biologi C+B niveau mens jeg er på barsel, så har jeg da noget læsestof at gå igang med inden lille manden kommer

Det lyder da rigtigt godt...  Ja, jeg kan også stadig være i tøjet, men bh'erne er ved at være lidt små syntes jeg.. Det lyder ikke så fedt med de plukkeveer, men så er det jo godt man har sin computer at fordrive tiden med..  Og en god serie, så går tiden forhåbentligt lidt hurtigere..

Hvor dejligt du skal starte på VUC, så er det bare sådan noget selvstudie?, hvor man ikke skal møde op, men bare aflevere nogle opgaver engang imellem? 

Anmeld

2. august 2012

Chili

OktoberMor skriver:

Det lyder da rigtigt godt...  Ja, jeg kan også stadig være i tøjet, men bh'erne er ved at være lidt små syntes jeg.. Det lyder ikke så fedt med de plukkeveer, men så er det jo godt man har sin computer at fordrive tiden med..  Og en god serie, så går tiden forhåbentligt lidt hurtigere..

Hvor dejligt du skal starte på VUC, så er det bare sådan noget selvstudie?, hvor man ikke skal møde op, men bare aflevere nogle opgaver engang imellem? 

Ja, håber tiden kan begynde at gå hurtigt snart!

Det er faktisk bare normal undervisning, da de ikke havde det på E-learning, så jeg skal derned til undervisning de 2 første måneder inden jeg føder, og derefter bestemmer jeg selv om jeg vil møde op osv. Hvis det var, kunne jeg lave en aftale med min lærer om at have bebs med, det er kun 2 timer 2 gange om ugen nemlig  

Også skal man også på sådan noget laboratorie noget en hel weekend, men det er først til februar/marts  

Anmeld

9. august 2012

Mortil223

hej med jer!

ej jeg er ved dø! (eller sådan har jeg det ihvertfald) ryggen, bæknet og bennene gør ondt, jeg sover dårligt, og kan ikke passe noget af mit tøj, så jeg køber da lige nyt vente tøj igen igen igen. bh bruger jeg slet ikke længere..

hmm kan godt se jeg lyder som den største brokrøv  men bækkenløsning og ødmer er bare ikke skægt!

når alt det så er sagt, så glæder jeg mig til at få min krop igen, og til at holde min lille bebs i armene, min kæreste er helt vild får at mærke prinsen, og han er meget livlig derinde, det er skønt at mærke ham, men kan godt mærke jeg snart vil have ham ud!! glæder mig til at se ham, nusse, kramme og kysse ham

hvordan med jer, syntes i det gør ondt når bebs sparker? og hvad med sure opstød/hals brand?, det lider jeg meget af!

Anmeld

9. august 2012

Chili

førstebarn21 skriver:

hej med jer!

ej jeg er ved dø! (eller sådan har jeg det ihvertfald) ryggen, bæknet og bennene gør ondt, jeg sover dårligt, og kan ikke passe noget af mit tøj, så jeg køber da lige nyt vente tøj igen igen igen. bh bruger jeg slet ikke længere..

hmm kan godt se jeg lyder som den største brokrøv  men bækkenløsning og ødmer er bare ikke skægt!

når alt det så er sagt, så glæder jeg mig til at få min krop igen, og til at holde min lille bebs i armene, min kæreste er helt vild får at mærke prinsen, og han er meget livlig derinde, det er skønt at mærke ham, men kan godt mærke jeg snart vil have ham ud!! glæder mig til at se ham, nusse, kramme og kysse ham

hvordan med jer, syntes i det gør ondt når bebs sparker? og hvad med sure opstød/hals brand?, det lider jeg meget af!

Det lyder ikke som om du har det særlig nemt  

Min mand kan snart heller ikke vente mere.. Synger godnat sang for maven hver aften  

Jeg havde her forleden aften rigtig mange sure opstød og vågnede også om natten og måtte kaste op  Første gang i graviditeten jeg har kastet op! (også havde vi fået taco )

Ellers har jeg egentlig ikke meget af de sure opstød, kun hvis jeg ikke spiser  

Jeg synes nogle gange det kan værre rigtig ubehageligt når lillemanden sparker, ja.. Specielt når jeg skal til at sove, det føles rigtig ubehageligt når jeg ligger på siden  Har også hørt fra en veninde når man kommer længere hen, så fødderne op i ribenene  puhaaa ...

Anmeld

9. august 2012

Mortil223

nej føler mig egentlig rimlig hårdt ramt

det er skønt med en dejlig kæreste der elsker maven

jeg kan slet ikke ligge på ryggen mere, så føler jeg mig helt mast.

har i fået vægt skønnet jeres bebs?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.