God aften der ude:O)
For godt 3 måneder siden begynde jeg og få dårlig mave, blev er behandlet for mavesår og nogle andre ting, da dette ikke hjalp, blev jeg sendt til en kikker undersøgelse. Jeg fik endeligt en tid, lige efter alle mine eksamner. Den sidste 14 dage, lå jeg kun i sengen, havde en veninde til at komme og lufter mig elsket små hunde, og jeg blev kørt til de enskamener jeg skulle til. De ende med at indlægge mig efter undersøgelse. Jeg fik blod, væske, en masse medicin, og underøgelse fulde efter.
Jeg fik til sidst stile Dianosen Colitis Ulcerosa
Det er en avlig tarm sygdom, som jeg er den først i familien der åbenbart har, hvad vi ved af.
Inden jeg fik det dårligt var jeg begyndt og løbetræne 3 gange om ugen, og gå i fitnes for at tage mig 15 kg. Jeg har nu ikke måtte træne overhoved på det medicin jeg får, har har alle de bivirkinger må nærmest kan havde. Er på vej over på noget andet medicin jeg skal havde fast nu:O)
Skal til først kontrol i morgen, hvor jeg får svar på min blodprøver, og får svar på om jeg må begynde og træne igen, og hvordan det kommer til at påvirke mine planer og om få et barn inde for 1 år eller 2 år:O)
Er så spændt jeg ikke kan sove:O) er rigtig spændt på om min hverdag snart kan blive normal igen:O) Starter også snart på studiet igen, så håber snart der kan komme noget rutien i hverdagen igen:O)
Er der nogle af jer her inde der kender til denne sygdom, eller har den?
Anmeld