Skriver annonymt fordi jeg ikke helt har lyst til at alle skal vide jeg går med denne tanke men her kommer den..
Jeg har siden jeg var ganske ung, faktisk fra da jeg fik min mens den første gang kun haft mens 1 gang hvert halve år indtil jeg startede på p-piller hvor jeg så var i stand til at få det hver måned.
Kæresten og jeg har så snakket om at gå igang med projekt baby til jul.. Men jeg skal af med mine p-piller først.. Har holdt en pause fra dem før hvor jeg IKKE fik min mens i 3 måneder inden den så kom igen og jeg hurtigt startede op på p-pillerne igen så der kom styr over det.
Er lidt nervøs for at jeg måske skulle have pco når min mens ALDRIG var reglmæssig som helt ung
Så ville bare høre tror i at man kan blive tjekket for pco uden at smide p-pillerne.. Har nævnt det for min kæreste et par gange, men han syntes bare jeg er tosset og han mener at jeg selvfølgelig kan blive gravid når jeg kan få min mens imens jeg har p-piller, jeg er bare selv meget i tvivl 
Vi havde snakket om det dengang vi fandt sammen (inden vi fandt hinanden var jeg overbevist om at jeg ikke have børn så jeg var bare glad for ikke at have mens særlig tit, og tænkte ikke videre over det dengang) hvor han havde sagt at havde jeg pco skulle vi selvfølgelig prøve allerede nu..
Og jeg er så bange for at hvis jeg smider p-pillerne om 5 måneder og jeg så derefter finder ud af at jeg skulle have det at jeg så bryder sammen
Anmeld