Fællestestning på torsdag d. 15. maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.745 visninger
294 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

baby2010

Hej alle,

jeg vil høre om vi skulle samle en gruppe, som tester på torsdag? Bare meld jer til i løbet af ugen, og HUSK at skrive om den er negativ eller positiv samme dag!

Det er dagen inden min fødselsdag, så det skal da fejres med en baby.dk fællestestning, synes I ikke

Jeg melder mig hermed ind!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
baby2010 skriver:

Hej alle,

jeg vil høre om vi skulle samle en gruppe, som tester på torsdag? Bare meld jer til i løbet af ugen, og HUSK at skrive om den er negativ eller positiv samme dag!

Det er dagen inden min fødselsdag, så det skal da fejres med en baby.dk fællestestning, synes I ikke

Jeg melder mig hermed ind!  

Jeg er forvirret!? hedder det ikke torsdag d.14. og fredag d.15.?
Jeg vil skam gerne teste,men ved den er negativ, da det er for tidligt for mig at teste
knus

Anmeld

11. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

vil også gerne teste, men det er også lige lidt for tidligt for mig, men jeg prøver da...

Anmeld

11. maj 2009

BubbieBear

Det var da en kanon god idé søde
Men jeg ved ikke om jeg kan se svaret på testen, selvom min læge sagde at jeg kunne teste så snart mens er udeblevet

Anmeld

11. maj 2009

baby2010

Ih, pinligt! Jo, vi siger torsdag, dvs. d. 14.... Jeg har først fødselsdag om lørdagen d. 16., UPS

Alletiders, at der er nogen som vil joine! Glæder mig til at høre alle svarene!

Anmeld

11. maj 2009

fit_fys

baby2010 skriver:

Ih, pinligt! Jo, vi siger torsdag, dvs. d. 14.... Jeg har først fødselsdag om lørdagen d. 16., UPS

Ej! jeg har også fødselsdag den 16.!
Og jeg vil også gerne teste den dag, selvom det nok er lidt for tidligt

Anmeld

11. maj 2009

silden85

jeg kan godt teste, men jeg tror at den er negativ, for jeg venter stadigvæk på min mens. som ikke er kommet endnu og den var negativ igår

Anmeld

11. maj 2009

BubbieBear

T.K. skriver:

baby2010 skriver:

Hvornår er det for tidligt?

SKAL der gå 14 dage efter ÆL? Den bliver svær at holde for mit vedkommende ihvertfald

Anmeld

11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

jeg kan godt teste, men jeg tror at den er negativ, for jeg venter stadigvæk på min mens. som ikke er kommet endnu og den var negativ igår

du tester selvfølgelig positiv på torsdag!! du er bare en af mange der ikke tester positiv med det samme

Anmeld

11. maj 2009

fit_fys

BubbieBear skriver:

T.K. skriver:

baby2010 skriver:

Hvornår er det for tidligt?

SKAL der gå 14 dage efter ÆL? Den bliver svær at holde for mit vedkommende ihvertfald

Jeg er bare ikke gået over tid endnu...
men havde ægløsning for ca en uge siden... Er rimelig sikker på den er negativ da jeg først har droppet p-pillerne for ca 4 uger siden, men synes det er sjovt med en fælles testning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.