Blir nødt til at spørge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Findusinde

Hey tøser!

Blir nødt til at spørge! Syns ikke umiddelbart jeg kan læse mig frem til det nogen steder...

I dag er min mave meget meget øm, og jeg er helt ekstrem træt.. Har mærket en smule liv, lidt mindre end de foregående dage..

I går var en rigtig lang dag, fik ikke hvilet som jeg plejer, og jeg sad ekstrem emget ned i går.. Kan det være derfor jeg synes kroppen driller i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Nadi

Ja altså nu er det nogle dage siden jeg var gravid, men så hut jeg visker så kan det godt være derfor.
Men hvis det bliver ved de næste par dage ville jeg måske ringe til lægen og forhøre mig.

-Nadia

Anmeld

10. maj 2009

Findusinde

Jah, tror også jeg vil tage fat i lægen hvis det blir ved.. Ikke fordi jeg føler der er som sådan noget galt, men det er mit første barn, så ved jo slet ikke hvordan kroppen reagere på forskellige ting..

Anmeld

11. maj 2009

Mca<3

Mærker du mindre liv end du plejer så ring og hør jordemoderen ... Nogle gange bliver man tjekket ..

Anmeld

11. maj 2009

SaNiNa

De dag hvor jeg har været mere aktiv ende normal der kan den lille osse være mindre aktiv,  (syntes jeg selv) men tror det er fordi jeg har bevæget mig og ikke lagt mærke til den osse har været i gang..

men hvis du er nervøs så syntes jeg du skal ringe til din jordemoder.
men prøv med et glas rigtig kold vand det plejer at vække den til live

Anmeld

11. maj 2009

Mathilde

Min jordemoder siger, at det er rigtig hårdt for bækkenet at sidde meget ned... Det er nemlig et problem for mig da jeg studerer. Men om maven kan blive øm...det ved jeg ikke.
Min lille pige har dage hvor hun næsten ikke giver "lyd" fra sig...men jeg kender efterhånden hendes mønster og ved, at det er sådan. Men ellers skal man reagere når man ikke mærker liv som man plejer..

Anmeld

11. maj 2009

Nanna1985

Hvis du er det mindste i tvivl eller er utryg, så heller ring til din jordemoder el. lægen.. Så er jeg sikker på de nok skal hjælpe dig.. Du kan bedst selv mærke om det følelse anderledes i din krop.. Det kan os være blærebetændelse, det får man mavesmerter af ..

Anmeld

11. maj 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Men om maven kan blive øm...det ved jeg ikke.

Det kan osse være barnet som presser numsen ude af det gør bare nas

Anmeld

11. maj 2009

4xGreve

Altså hvis jeg var i tvivl om det mindste ringet jeg til min jordmord, fødegangen eller min egen læge, og de kigget altid på mig...
Jeg gik ind for heller at være på den sikker side end at tag nogen chancer (dog fødte jeg alligevel i uge 26)

Gør det som du føler dig mest tryg ved, for så er det det rigtige for dig!

Anmeld

11. maj 2009

Findusinde

Hej Piger...

Så er jeg tilbage igen, efter en lang dag til begravelse.. Men tusind tak for alle jeres svar... Blob har været en smule stille indtil for en go time siden, så er der kommet meget mere liv..  sjovt nok altid når vi høre musik i bilen, har næsten mærket konstant liv den sidste time.. Så tror alt er OK..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.