Andre end mig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

_-Kathrine-_

... Der er begyndt at kigge på vintertøj til de små??
Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget jeg vil ofre på en vinterjakke?
Er der nogle mærker I kan anbefale til slanke børn??

Varme hilsner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

AnneBJ

Jeg har satset og købt en brugt Mikkline flyverdragt str. 92 og vinterstøvler ("brugt") str. 22... 

Vinterjakke har jeg 2 af, arvet, de må gøre det, for det er jo kun til og fra vugger.. Hvis vi skal nogle steder hen i bil, tænker jeg en fleecetrøje er nok(evt. plus en dyne, hvis det er en virkelig kold bil vi skal ud i)

Hvis jeg havde økonomi til det, denne sæson, havde jeg købt noget overtøj fra nyt og sat mig ind i hvilke mærker der er godt til slanke børn - det finder jeg så måske ud af nu, og har forhåbentlig økonomi til næste år  

Anmeld

30. juli 2012

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Jeg har satset og købt en brugt Mikkline flyverdragt str. 92 og vinterstøvler ("brugt") str. 22... 

Vinterjakke har jeg 2 af, arvet, de må gøre det, for det er jo kun til og fra vugger.. Hvis vi skal nogle steder hen i bil, tænker jeg en fleecetrøje er nok(evt. plus en dyne, hvis det er en virkelig kold bil vi skal ud i)

Hvis jeg havde økonomi til det, denne sæson, havde jeg købt noget overtøj fra nyt og sat mig ind i hvilke mærker der er godt til slanke børn - det finder jeg så måske ud af nu, og har forhåbentlig økonomi til næste år  

Sidste år kom jeg mega stolt hjem med en Hummel flyverdragt i str 80 købt på bud, og kunne drengen passe den?? Næææ... Den var aaaalt for stor og det er den faktisk stadig, så den satser vi på at han kan bruge... Dog er modellen lidt bred til ham, men nu ser vi
Vinterstøvler er jeg helt lost... Har ingen ide om hvad der er godt, så der skal jeg også ude og snuse lidt til markedet...

Anmeld

30. juli 2012

piadas

Skal de have vintertøj?!!! Det er da sommer!

Så nope - så langt er jeg slet ikke nået endnu! Jeg plejer at springe på overtøj og flyverdragter i Bilka, og alle børnene lever da endnu, så mon ikke også det ender sådan denne gang! Jeg er simpelthen for nærig til at give 1.000,- for en flyverdragt! For de penge kan jeg jo nærmest få vintertøj til dem alle tre!

Dog købte jeg en flyverdragt til Ida sidste år herinde - altså brugt! Den var fra Katvig og rigtig fin. Jeg regner med at sælge den videre i år, for den er jo ikke brugt ret meget, så den fejler ingenting...

Anmeld

30. juli 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

Skal de have vintertøj?!!! Det er da sommer!

Så nope - så langt er jeg slet ikke nået endnu! Jeg plejer at springe på overtøj og flyverdragter i Bilka, og alle børnene lever da endnu, så mon ikke også det ender sådan denne gang! Jeg er simpelthen for nærig til at give 1.000,- for en flyverdragt! For de penge kan jeg jo nærmest få vintertøj til dem alle tre!

Dog købte jeg en flyverdragt til Ida sidste år herinde - altså brugt! Den var fra Katvig og rigtig fin. Jeg regner med at sælge den videre i år, for den er jo ikke brugt ret meget, så den fejler ingenting...

Hehe ja det er lige tidligt nok - undtagen for tøjforretningerne, der har fået vintertøjet frem
Sad og kiggede på en fed Molo jakke, men den koster 900 og der blir jeg sgu for nærrig...
Hvor og hvad køber du af vinterstøvler?

Anmeld

31. juli 2012

Sofia

Sidste år havde A en flyverdragt fra ESL, den var så fin og jeg vil gerne have en derfra igen. Men ved ikke hvor god den er hvis den bliver brugt meget, da han jo bare sad i den sidste år. Derimod havde vi en jakke fra Didriksons, og den var altså virkelig bare lækker og robust i kvaliteten. Jeg vil gerne have en flyverdragt derfra. Det er måske ikke det fedeste design, men kvaliteten er helt i top efter min mening! Jeg tror bare jeg køber to flyverdragter brugt enten her eller på trendsales. Har også hørt rigtig meget godt om Reima!

Mht. støvler tænker jeg Angulus el Ecco.

Anmeld

31. juli 2012

Lilje82

Jeg har købt en brugt molo flyverdragt og den er mega stor, så i går prøvede jeg lige hans Mikkline flyverdragt i 86 på ham, som vi havde sidste år, men som han stortset ikke har brugt, da vi havde en molo i str. 80, som han faktisk passede hele sæsonen selvom han nåede op i str. 92 i tøj.

Jeg har lige købt en rigtig fin brugt hummeljakke i går dog i str. 98, og hvis den er for stor må den gemmes og der må findes en anden ;-)

Støvler venter vi dog et par måneder med endnu.

Anmeld

31. juli 2012

Mettemus

Jeg håber at kunne genbruge vores fra sidste år de første par måneder - hvis vi er heldige, så helt til januarudsalget. Både jakke og flyverdragt er str 80, men lidt store i størrelsen, og han passer str 80/86 pt. Men nu må vi se. Vi har flyverdragt fra Didriksons. Den er rigtig lækker, men ikke så slidstærk. Fx har han slidt hul i yderstoffet på knæene, men han kravlede og krøb jo også sidste vinter. Hvis vI skal ha en ny blir det nok samme mærke, men en anden model med forstærkningsdimser på knæ og numse. Jakken er fra Mini A Ture og vildt lækker. Jeg tror dog ikke (eller jeg er faktisk ret sikker på) at vi ikek har penge til samme mærke i år, så jeg ved ikke lige hvad vi så finder på. Det kommer vist an på om de hele skal købes samtidig eller ej. Fodtøj vil jeg gerne ha fra Ecco tror jeg - det mærke passer han nemlig rigtig godt

Anmeld

2. august 2012

DK

Richard ender helt sikkert med et par Ecco vinterstøvler. Mine unger har ret smalle fødder/høj svang, og der sidder Ecco bare så fint. Ecco har sådan nogle "basic" sorte vinterstøvler der lige er ca. 150 kr billigere end deres andre  mere fancy støvler. Den model har Kirstine haft fra hun kunne gå til hun kom i skole (og nægtede at have ecco-støvler-med-velcro).

De har fungeret SÅ godt, bliver ikke så slidte, er nemme at gøre rene og holder på både varmen og er vandtætte gennem hele vinteren. Så sådan nogen tror jeg helt sikkert vi snupper igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.