Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

M&N

Jeg var idag i Tivoli og her igår var jeg til Grøn Koncert i Valby..

Jeg synes det var så smukt hver gang jeg så en gravid/højgravid, blev helt glad og smilte hver gang jeg så en gravid kvinde gå forbi mig..

Sådan har jeg aldrig haft det før, synes altid jeg har virket jaloux og trist over det ikke var mig selv eller det kunne have været mig osv.. Det blev ihvertfald værre efter min MA i december..

Men her idag og igår, det har været helt anderldes, synes bare det har været så smukt og livsbekræftende... 

Er der andre end jeg, der har haft det sådan EFTER de er blevet gravide?  Samt bliver varm i hjertet hver gang folk annoncere deres graviditet? Især for folk som har prøvet længe... 

Go´ mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frøken J.

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg synes det var så smukt hver gang jeg så en gravid/højgravid, blev helt glad og smilte hver gang jeg så en gravid kvinde gå forbi mig..

Sådan har jeg aldrig haft det før, synes altid jeg har virket jaloux og trist over det ikke var mig selv eller det kunne have været mig osv.. Det blev ihvertfald værre efter min MA i december..

Men her idag og igår, det har været helt anderldes, synes bare det har været så smukt og livsbekræftende... 

Er der andre end jeg, der har haft det sådan EFTER de er blevet gravide?  Samt bliver varm i hjertet hver gang folk annoncere deres graviditet? Især for folk som har prøvet længe... 

Go´ mandag 

Sådan havde jeg det også, da jeg ventede Rose! Det er som om man kommer med i en hemmelig klub af gravide, hvor man ligesom deler noget helt særligt og smiler venligt til hinanden! Elskede det

Anmeld

30. juli 2012

Nadia&Daniel

Jeg ser "kun" gravide maver når jeg er SKRUK

Lige da jeg blev skruk første gang, så jeg smukke maver ALLE steder. Da Laura kom til verden, forsvandt disse mave. Men de er dukket op igen, det er siker tegn på at jeg er skruk, for har det på præcis samme måde, som da jeg var skruk sidst

Anmeld

30. juli 2012

MMOGM

BabyWish2012 <3 skriver:

Go´ mandag 

Det er utrolig livsbekræftende at se en gravid kvinde 

Jeg lagde også først mærke til det, da jeg selv blev gravid. Tror det er dér man først rigtig begynder at ligge mærke til det hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.