Idag er det 3 uger siden jeg fik en sa. Jeg var ca 8 uger henne. Hver tirsdag tænker jeg. Idag sku jeg ha været 9 uger, 10 uger osv. Selvom jeg "kun" var 8 uger henne, havde jeg hurtig vænnet mig til tanken om, vi skulle til at ha vores lille bebse og være en rigtig lille famile.
2 uger efter vi blev gift, fandt vi ud af jeg var gravid.. Det var ikke planlagt. Men vi blev vild glad.. og jeg var sikker på det var en gave og mening var nu, at vi skulle være forældre. Blot 6 uger efter er det hele forbi. Nu "frygter" jeg at blive gravid. Jeg mener, nu ønsker man det så meget, at man måske prøver for meget nu.. og det måske kan tag længere tid at blive gravid, pga det psykiske.
Nogle dage har jeg det fint og skænker det næsten ikke en tanke. Men andre dage kører det i mine tanker konstant og bliver ked af det.
Hvor længe kan jeg dog blive ved med at tænke over det?!?! Synes nogle gange jeg driver mig selv til vanvid. Min mand synes osse jeg er blevet ret følelsesmæssig siden sa'en.
Puha en omgang. Tak fordi i gad at læse tanker. Dejligt at ku komme ud med dem lidt.. Og er der andre der har haft det sådan??
Knus
Samus
Anmeld