Nogen søde piger fra Hammerum/Herning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Fru.Mäes <3

Man kunne evt. mødes i Herning Centeret eller inde i byen til en kop kaffe eller noget - jeg vil gerne være med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

CarinaSB

GitteC78 skriver:

Det lyder som en god ide, jeg går hjemme på barsel, og kunne godt bruge flere oplevelser i hverdagen

jeg går os hjemme indtil midt august ..

Anmeld

31. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er helt vildt sød!!! 

Jeg bor i gjellerup, så kun 2 min fra hammerum. 

Har thea på snart 4 år og alberte på 1 mdr. Går hjemme på barsel og er altid med på at komme lidt ud og hygge!

Vi er jo nærmest ik flere end at vi ku lave vores egen mødregruppe og mødes!! Lægger gerne hus til! Vh stine

Anmeld

31. juli 2012

Maja88

CarinaSB skriver:

det er hvis kun et par km fra Hammerum ..

Ja der er sygt lange ventelister .. vi søgte os .. og på de fleste lå vi nr 400 og op efter :/ men så fandt vi noget igennem HDejenomme ..

hvis i flytter over 30km og har fået arbejde i kommunen kan i komme på pendler listen.. fra min mand gjorde det røg vi fra nr 300 til nummer 2

Anmeld

1. august 2012

CarinaSB

Fru.Mäes <3 skriver:

Man kunne evt. mødes i Herning Centeret eller inde i byen til en kop kaffe eller noget - jeg vil gerne være med 

det lyder som en god ide ..

Anmeld

1. august 2012

CarinaSB

StineW79 skriver:

Jeg er helt vildt sød!!! 

Jeg bor i gjellerup, så kun 2 min fra hammerum. 

Har thea på snart 4 år og alberte på 1 mdr. Går hjemme på barsel og er altid med på at komme lidt ud og hygge!

Vi er jo nærmest ik flere end at vi ku lave vores egen mødregruppe og mødes!! Lægger gerne hus til! Vh stine

Det er jeg helt sikker på du er ..

nej det kunne da være super hyggeligt

Anmeld

6. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hi igen, har ligSeest at baby bio er tilbage i Herning, hver den første torsdag i mdr. Det vil sige at næste gang er den første torsdag i sep. Ved endnu ik hva der går, men er der nogen som evt ku være interesseret i at komme med? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.