Hvor ofte tænder du tåge baglygten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

nielsen80

I tåge og regnvejr

Også er jeg kommet til at tænde den en enkel eller to gange for at indikere, at en jeg var rimelig træt af en bllist lige i røven af mig( du ved dem som virkelig presser or man skal køre stærkere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Janni.

Slott skriver:

Det gjorde du bestem - og nu kan du være helt sikker på at du popper op i mine tanker næste gang det er tåget og så finder fingeren nok knappen 

Yes! Det er jeg glad for at høre 

Anmeld

30. juli 2012

Janni.

nielsen80 skriver:

I tåge og regnvejr

Også er jeg kommet til at tænde den en enkel eller to gange for at indikere, at en jeg var rimelig træt af en bllist lige i røven af mig( du ved dem som virkelig presser or man skal køre stærkere)

Åh ja det trick virker også godt ind imellem. 

Hader virkelig også den slags billister. 

Anmeld

30. juli 2012

Mother-love

Hmmm vi har fået ny bil for ca. 4 mdr siden. Og ved ærligt ikke hvor den skide knap sidder. Men chancerne for at møde mig i tåge er virkelig også minimal da jeg ikke kører om morgenen eller om aftenen .... Og slet ikke på landet hihihi

Anmeld

30. juli 2012

Janni.

michelledam skriver:

Hmmm vi har fået ny bil for ca. 4 mdr siden. Og ved ærligt ikke hvor den skide knap sidder. Men chancerne for at møde mig i tåge er virkelig også minimal da jeg ikke kører om morgenen eller om aftenen .... Og slet ikke på landet hihihi

Haha, lige for tiden kører jeg mest på motorvejen, men stadig på landet.. I mellem Give og Horsens. 

Anmeld

30. juli 2012

Mother-love

Janni. skriver:

Haha, lige for tiden kører jeg mest på motorvejen, men stadig på landet.. I mellem Give og Horsens. 

Hhe kender godt strækningen har gået på smerteklinikken i give. Og ja det er på landet hehehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.