Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slott skriver: Det gjorde du bestem - og nu kan du være helt sikker på at du popper op i mine tanker næste gang det er tåget og så finder fingeren nok knappen
Det gjorde du bestem - og nu kan du være helt sikker på at du popper op i mine tanker næste gang det er tåget og så finder fingeren nok knappen
Yes! Det er jeg glad for at høre
nielsen80 skriver: I tåge og regnvejrOgså er jeg kommet til at tænde den en enkel eller to gange for at indikere, at en jeg var rimelig træt af en bllist lige i røven af mig( du ved dem som virkelig presser or man skal køre stærkere)
I tåge og regnvejrOgså er jeg kommet til at tænde den en enkel eller to gange for at indikere, at en jeg var rimelig træt af en bllist lige i røven af mig( du ved dem som virkelig presser or man skal køre stærkere)
Åh ja det trick virker også godt ind imellem.
Hader virkelig også den slags billister.
michelledam skriver: Hmmm vi har fået ny bil for ca. 4 mdr siden. Og ved ærligt ikke hvor den skide knap sidder. Men chancerne for at møde mig i tåge er virkelig også minimal da jeg ikke kører om morgenen eller om aftenen .... Og slet ikke på landet hihihi
Hmmm vi har fået ny bil for ca. 4 mdr siden. Og ved ærligt ikke hvor den skide knap sidder. Men chancerne for at møde mig i tåge er virkelig også minimal da jeg ikke kører om morgenen eller om aftenen .... Og slet ikke på landet hihihi
Haha, lige for tiden kører jeg mest på motorvejen, men stadig på landet.. I mellem Give og Horsens.
Janni. skriver: Haha, lige for tiden kører jeg mest på motorvejen, men stadig på landet.. I mellem Give og Horsens.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128