Når barnet skal hjem med barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
36 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

PernilleogLouis

Hvordan kommer jeres barnepiger hjem med jeres barn?? Overvejer nemlig at prøve at finde en også kom jeg til at tænke på hvordan de skal komme hjem.

Syns ikke hun skal cykle med ham når han cykler på egen cykel og syns der er for langt at gå. 

Skulle jeg købe et klippekort så de kan tag bussen?? Eller skulle jeg betale hende for ekstra tid også kan hun tag herhjem først og hente en nihola eller.... hvordan gør i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

CamillaSoefelt

kicha skriver:

Hvordan kommer jeres barnepiger hjem med jeres barn?? Overvejer nemlig at prøve at finde en også kom jeg til at tænke på hvordan de skal komme hjem.

Syns ikke hun skal cykle med ham når han cykler på egen cykel og syns der er for langt at gå. 

Skulle jeg købe et klippekort så de kan tag bussen?? Eller skulle jeg betale hende for ekstra tid også kan hun tag herhjem først og hente en nihola eller.... hvordan gør i??

Har du ikke en klapvogn du kan stille når du alligevel afleverer?? Ved self ik hvor gl din søn er?

Anmeld

30. juli 2012

PernilleogLouis

CamillaSoefelt skriver:

Har du ikke en klapvogn du kan stille når du alligevel afleverer?? Ved self ik hvor gl din søn er?

det er han desværre for stor til - han er 4,5 år

Anmeld

30. juli 2012

Munder

kicha skriver:

det er han desværre for stor til - han er 4,5 år

Hvor langt er der?

Anmeld

30. juli 2012

PernilleogLouis

ca 2 km

Anmeld

30. juli 2012

Munder

kicha skriver:

ca 2 km

Okay. Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er en nihola?

Anmeld

30. juli 2012

PernilleogLouis

Munder skriver:

Okay. Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er en nihola?

Det er sådan en ladcykel

Anmeld

30. juli 2012

Munder

kicha skriver:

Det er sådan en ladcykel

Ahhhh, så blev jeg da klogere

Det er da ikke en tosset ide, at hun kan cykle hjem til Jer og hente den. Det tager jo ikke mange minutter at cykle 2 km

Anmeld

30. juli 2012

PernilleogLouis

Munder skriver:

Ahhhh, så blev jeg da klogere

Det er da ikke en tosset ide, at hun kan cykle hjem til Jer og hente den. Det tager jo ikke mange minutter at cykle 2 km

Tror også det må være den bedste løsning

Anmeld

30. juli 2012

mor2011_

2 km byrde da ikke være for meget for en dreng på 4 år men hvis hun skal bruge tid på at cykle hjem til jer så burde hun ha´ekstra for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.