Er det halsbrand jeg har?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har sådan en underlig lidt brændende fornemmelse indeni halsen. Sådan ca. der hvor halsen sætter sig på resten af kroppen

Jeg har aldrig haft halsbrand, så ved ikke om det er det? Er 5+5 i dag. Kommer det så tidligt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

trunte24

Anonym skriver:

Jeg har sådan en underlig lidt brændende fornemmelse indeni halsen. Sådan ca. der hvor halsen sætter sig på resten af kroppen

Jeg har aldrig haft halsbrand, så ved ikke om det er det? Er 5+5 i dag. Kommer det så tidligt?  

Ja, det lyder som halsbrand. Hvis det bliver ved, kan du få nogle sugetabletter mod det på apoteket. Der findes også en del husråd mod halsbrand. Dem kan du nok google dig frem til

Anmeld

30. juli 2012

dorismusse

Anonym skriver:

Det lyder som halsbrænd og balancid er din ven

Man kan jo sagtens ha halsbrænd selvom man ikke er gravid. Så det behøver ikke nødvendigvis hænge sammen med din graviditet

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Ja, det lyder som halsbrand. Hvis det bliver ved, kan du få nogle sugetabletter mod det på apoteket. Der findes også en del husråd mod halsbrand. Dem kan du nok google dig frem til

Tak for dit svar

Tænkte nok at det var det, men det er ikke nemt, når man ikke har prøvet det før  

Jeg må prøve at google lidt

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

dorismusse skriver:

Det lyder som halsbrænd og balancid er din ven

Man kan jo sagtens ha halsbrænd selvom man ikke er gravid. Så det behøver ikke nødvendigvis hænge sammen med din graviditet

Mange tak for dit svar

Ja det ved jeg, men har bare aldrig haft det før... Hmm håber ikke det har tænkt sig at blive Men det kan være jeg skal prøve det, hvis det bliver ved 

Anmeld

30. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det kan det godt være

Jeg tager tyggetabletterne som hedder alminox .. De hjælper meget  

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det kan det godt være

Jeg tager tyggetabletterne som hedder alminox .. De hjælper meget  

Tak for dit svar Det må jeg prøve, hvis det har tænkt sig at blive

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

drik et glas mælk - det plejer at hjælpe mod halsbrænd

Anmeld

30. juli 2012

2721

Det lyder som halsbrand.

Bananer var his mig gode til at dæmpe, eller små hyppige måltider

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Hmmm undgå juice!! Jeg har lige drukket en halv liter   

Måske jeg skulle gå over til mælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.