Musik til fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

TR

Hej alle sammen, 

Har skrevet et par indlæg om at min kæreste og jeg skal holde svendegilde 

- er der nogle som sidder med et par ideer til musik ? Hvor der er musik til hver en smag ? Og hvor man IKKE skal skifte cd'er hele tiden .. 

Vi har kigget lidt på en jukebox men de er os halv dyre, men er til overvejelse 

Knus herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

AndreasMor84

TR skriver:

Hej alle sammen, 

- er der nogle som sidder med et par ideer til musik ? Hvor der er musik til hver en smag ? Og hvor man IKKE skal skifte cd'er hele tiden .. 

Knus herfra 

Hvor i landet er det?

Min personlige mening er, at en jukeboks er "skide træls" til en fest, for folk går hele tiden hen og vælger nye sange, hvis ikke de gider høre det der spilles - det er i hvert fald min erfaring

Anmeld

31. juli 2012

TR

AndreasMor84 skriver:

Hvor i landet er det?

Min personlige mening er, at en jukeboks er "skide træls" til en fest, for folk går hele tiden hen og vælger nye sange, hvis ikke de gider høre det der spilles - det er i hvert fald min erfaring

Lidt ude fra Randers Ja det har jeg os oplevet en gang hvor jeg var med til festen ..

Anmeld

31. juli 2012

Meliora

TR skriver:

Hej alle sammen, 

Knus herfra 

1 stk. bærbar computer /smartphone + 1 stk. spotify account + et jackstik + et par timers tid til produktionn af playlister med det musik I kan lide = Goood fest, og alle kan jo bare smide deres yndlingsnumre på playlisten som bare kan shufle hele natten:-)

Jukebox, det er der vidst ingen der bruger mere, hehe:-) 

Anmeld

31. juli 2012

klmf

Hvis du eller din kæreste er lidt ferm med at lave en ordentlig playliste, så hepper jeg også på en bærbar og nogle højttalere Eller jukebox, jeg har kun haft gode oplevelser med den, men det kan være der er forskel på, hvor høflige fiolk er med at respektere andres musikvalg

Kommer dog i tanke om, at jeg var til en fest engang hvor der blev hældt øl i den bærbare og så døde musikken - og festen. Og forsikringen dækkede ikke computeren Der er jo en risiko ved alt

Eller måske kan I støve et par 15-årige med et godt mobilanlæg op??

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Jeg ville netop have foreslået jukeboks, en digital en af slagsen, der kan man sætte flere sange på af gangen, og den vi havde til bryllup, kunne man ikke vælge samme sang flere gange i streg, gik et hvis antal minutter før den kunne vælges igen, så man undgik spam af de samme sange

Ellers kan det jo være nogle er ferm med anlæg og en computer, så kan man jo lave en uendelig lang playlist, og sætte den på shuffle, så spiller den jo hele aftenen uden man behøver skifte cd og nemt at finde en bestemt sang hvis det ønskes

Anmeld

31. juli 2012

TR

1000 tak for alle jeres svar  

Jeg tror vi vælger det med computer og playliste  Jeg er bare ikk så god til det , men finder vel ud af det hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.