Jeg har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

lisesp83

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Pige2009

Stort tillykke

Anmeld

30. juli 2012

Sofia24

babymus77 skriver:

Stort tillykke;-) så er der håb for mig endnu;-) ;-) Er "kun" en uge over i morgen;-) Kom der så stærke veer i 4 timer og så havde du født?? Drømme fødsel;-) 

Ja der er håb endnu

Jeg fik sat et ballon-kateter fredag aften som jeg skulle sove med natten over. Det gav mig mens-lignende smerter, dog kraftige, men ikke noget jeg ikke kunne sove fra...

Lørdag morgen mødte jeg op kl 8.30 og fik taget ballon-kateteret ud og taget vandet. Blev sendt på 2 timers rolig gåtur, i håb om at jeg ville få spontane veer efter vandafgang...
Der skete ikke alverden, så fik ve-drop tilsluttet kl 11.15.

De første 2 timer med drop var stille og veerne ikke kraftige, men lige pludselig tog de til, uden der blev skruet op for droppet!
De sidste 2 timer inden hun er født, gik veerne fra at gøre ondt foran på skambenet til at flytte sig om og gøre ondt på halebenet.
Pludselig fik jeg pressetrang og efter 12 min aktiv pressefase er hun født

Så kunne ikke lave mine egne veer, men skulle lige have et skub af ve-droppet

Håber du får en rigtig god fødsel

Anmeld

30. juli 2012

Sofia24

fairlady skriver:

så kunne din krop alligevel lave veer

Dejligt med en god fødsel. STORT tillykke.

Kunne ikke helt lave mine egne veer...

Jeg fik sat et ballon-kateter fredag aften som jeg skulle sove med natten over. Det gav mig mens-lignende smerter, dog kraftige, men ikke noget jeg ikke kunne sove fra...

Lørdag morgen mødte jeg op kl 8.30 og fik taget ballon-kateteret ud og taget vandet. Blev sendt på 2 timers rolig gåtur, i håb om at jeg ville få spontane veer efter vandafgang...

De første 2 timer med drop var stille og veerne ikke kraftige, men lige pludselig tog de til, uden der blev skruet op for droppet!
De sidste 2 timer inden hun er født, gik veerne fra at gøre ondt foran på skambenet til at flytte sig om og gøre ondt på halebenet.

Anmeld

30. juli 2012

Clisolka

Sofia24 skriver:

Fødte vores dejlige pige i lørdags d. 28.07.12

Fra første ve tog fødslen 4 timer - helt igennem fantastisk fødsel hvor min krop bare arbejdede og jeg arbejdede med... (min jordemoder sagde flere gange til mig - du gør bare hvad din krop fortæller dig du skal gøre)

Gik 11 dage over tid, men det var værd at vente på!

Må vente lidt med fulde fødselsberetning

STORT tillykke med hende 

Anmeld

30. juli 2012

LinLin

Tillykke!

Anmeld

30. juli 2012

kristinaS

Stort tillykke

Anmeld

30. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke!! Også nåede du jo lige at komme med i juli gruppen 

Glæder mig til at læse din historie og evt billeder vh stine

Anmeld

31. juli 2012

babymus77

Sofia24 skriver:

Ja der er håb endnu

Håber du får en rigtig god fødsel

Ihh det lyder skønt;-) Jeg har godt nok kraftige plukkeveer her til morgen...(vågnede af dem) Og kl 14 til jdm og ha lavet hindeløsning:-) Så mon ikke det snart er min tur til engang smerte helved;-) Og derefter en dejlig bebs

Anmeld

31. juli 2012

Jibbe

Tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.