Jeg synes det er lidt svært! Jeg er 4+4 i dag, og selvom baby er planlagt, vi er rigtig lykkelige og glæder os, så har jeg stadig sådan en lidt "Nå?"-fornemmelse. Det er vores 2., og det er som om jeg ikke rigtig kan tro på jeg er gravid, og det hyler mig vist lidt ud af den. Det lykkedes på en halv måned! Vi ville egentlig vente til næste cyklus, men midt i måneden kunne jeg se jeg havde ÆL-flåd, og så prøvede vi, og det lykkedes. Fantastisk, men fordi det gik så stærkt er det en af grundene til jeg har svært ved at tro det er sandt! Jeg har endda fået dato på første lægetid, men er stadig bare sådan her:

Og problemet er også, at jeg har INGEN symptomer. INGEN!! Ikke ét eneste! jo, jeg er da træt, men det er jeg alligevel altid. Jeg føler mig bare lige præcis og helt som jeg plejer, så derfor føles det også uvirkeligt!
Hvordan får jeg mit hoved til at følge med og tro på det sandt, og at der ikke er noget galt siden jeg er symptomfri? Hvordan skal det gå op for mig, at det faktisk lykkedes lige med det samme?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld