Har brug for hjælp..;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

AnneH

Mathias Villads skriver:

ej undskyld... Mente jo det var en RIGTIG GOD IDE....

hehe... tænkte godt lidt på det, men at du måske ville have skrevet noget med at det ikke var en dårlig ide...

Kom lige i tanke om at jeg også havde købt manchetknapper til ham og fået indgraveret vores bryllupsdato på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Baagøe skriver:

Helikoptertur

Lige den havde jeg i tankerne, men gutterne havde lavet sjov på hans polterabend og der fandt jeg ud af, at han er mega bange for det, så den ide måtte jeg slå ud af tankerne, men jeg tænker faktisk et romantisk ophold var en ide, for det snakker han meget om... samt den flaske whisky.... puha jeg har ikke mange dage nu til at finde ud af det....

Anmeld

1. august 2012

Pige2009

Mathias Villads skriver:

Lige den havde jeg i tankerne, men gutterne havde lavet sjov på hans polterabend og der fandt jeg ud af, at han er mega bange for det, så den ide måtte jeg slå ud af tankerne, men jeg tænker faktisk et romantisk ophold var en ide, for det snakker han meget om... samt den flaske whisky.... puha jeg har ikke mange dage nu til at finde ud af det....

Tur i en racerbil? Eller måske et smykke - armbånd eller halskæde

Anmeld

1. august 2012

Mor til Mike

Mathias Villads skriver:

Hej alle sammen...

Jeg skal giftes på lørdag, men mangler en morgengave..

Har i ikke en masse ideer... uden det koster en kæmpe formue..

Knus Mette

Et ur med jeres dato ingraveret, en parfume, et billedealbum af jer, en halskæde + armbånd, et gavekort til en lækker middag for 2..

Anmeld

1. august 2012

AndreasMor84

Ny telefon
Nyt ur
Lækker pung
Armbånd / halskæde
God parfume
Oplevelse fx koncertbilletter, tur i racerbil mm.
Et godt billede af dig (ov evt Jeres barn/børn) evt fra fotografen til hans kontor/værksted
Ting til en hobby (hvis han har en)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.