Hvordan gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja hvordan fortalte i barnets far at i var gravide?

Sagen er den at jeg har 2 børn fra tidligere og prøver nu at lave et mirakel til med min nye kæreste, vi håber selvfølgelig der er gevinst inden længe.

Dog er dette højest sandsynligt min kærestes eneste barn og derfor vil jeg gerne gøre det til noget specielt for ham når nyheden engang skal overrækkes. Så vil gerne høre hvordan i gjorde, om nogen af jer har gjort noget specielt eller kreativt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Isabella_mor

jeg gik totalt i panik og nåede ikke at tænke over hvordan han skulle have nyheden så jeg sendte bare en sms hvor der stod at testen var positiv..  

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

hehe sådan gjorde jeg også med de 2 ældstes far

Men denne gang vil jeg bare gerne gøre det lidt specielt.

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja hvordan fortalte i barnets far at i var gravide?

Sagen er den at jeg har 2 børn fra tidligere og prøver nu at lave et mirakel til med min nye kæreste, vi håber selvfølgelig der er gevinst inden længe.

Dog er dette højest sandsynligt min kærestes eneste barn og derfor vil jeg gerne gøre det til noget specielt for ham når nyheden engang skal overrækkes. Så vil gerne høre hvordan i gjorde, om nogen af jer har gjort noget specielt eller kreativt

intet specielt her - jeg stod og gik i staver på toilettet over der var to streger, og satte mig så ind i sengen ved siden af en halvsovende kæreste og slog ham i siden og viste ham den

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

He he det er også sådan jeg nærmest gjorde de første par gange Men altså sådan er det jo som regel vil bare så gerne gøre det til noget specielt for ham.

Anmeld

4. august 2012

klmf

Du kunne købe noget af det der gejl med 'Verdens bedste far' trykt på og give ham i gave. Eller et gavekort til en lille bebs med forventet ankomst xx-xx-xxxx. Hvis han har en Iphone ller Android så downloade en pregnancy app til ham. Købe Lars Daneskovs bog om farrollen og give ham sammen med et survival kit bestående af en sut til bebs og en afslapningsøl til far....

Der er mange muligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.