Handelsøkonom??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Nogen herinde der er handelsøkonomer??

Jeg overvejer karriere skift og synes egentlig at denne uddannelse tiltaler mig meget, men det vil betyde at jeg har en time i transport hver vej til og fra skole, og ved ikke helt om det er det værd??

Som jeg kan læse mig frem til er det på skole i et år og så et år med lønnet praktik, men hvordan lønnet?. Elevløn eller er det højere løn end det??

Jeg vil meget gerne bare høre lidt om uddannelsen i helhed..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Rebecca55

Overvejer selv det samme, så følger lige med...

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Overvejer selv det samme, så følger lige med...

Hvor overvejer du og læse det henne?? Mine overvejelser går på at læse i Hobro, men at jeg vil få en times kørsel holder mig lidt tilbage

Anmeld

30. juli 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Hvor overvejer du og læse det henne?? Mine overvejelser går på at læse i Hobro, men at jeg vil få en times kørsel holder mig lidt tilbage

I Esbjerg... Det er kun en halv times kørsel fra mig.

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

I Esbjerg... Det er kun en halv times kørsel fra mig.

Hobro er den tættest på mig.. :/

Vil bare gerne vide noget om uddannelsen fra en der har læst det, så man kan få lidt overblik..

Anmeld

30. juli 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Hobro er den tættest på mig.. :/

Vil bare gerne vide noget om uddannelsen fra en der har læst det, så man kan få lidt overblik..

Jeg regner med at kontakte en studievejleder efter ferien, så hun kan fortælle det hele.

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Jeg regner med at kontakte en studievejleder efter ferien, så hun kan fortælle det hele.

Jeg regner med at ringe morgen og få afvide om der overhovedet er nogen ledige pladser nu her

Anmeld

30. juli 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Jeg regner med at ringe morgen og få afvide om der overhovedet er nogen ledige pladser nu her

Jeg venter et år, for er stadig meget usikker. Har også teknisk designer i tankerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.