jordslået regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.682 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

mor2011_

vores nyt regntøj er blevet jordslået den er fyld med mørke pletter indevedig og det kun jeg ikke rigtigt forstår hvordan det sket men så idag i bh kun jeg se at regntøjet bliver bare kastet ned da de var udenfor så nu ved jeg hvordan det er sket øvvv kan det fjernes og hhvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe
mor2011_ skriver:

vores nyt regntøj er blevet jordslået den er fyld med mørke pletter indevedig og det kun jeg ikke rigtigt forstår hvordan det sket men så idag i bh kun jeg se at regntøjet bliver bare kastet ned da de var udenfor så nu ved jeg hvordan det er sket øvvv kan det fjernes og hhvordan?

nogle gange kan det godt fjernes, min mor brugte rodalon til min telt som var blevet jordslået og det blev pænt igen

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

merethe skriver:

nogle gange kan det godt fjernes, min mor brugte rodalon til min telt som var blevet jordslået og det blev pænt igen

Jeg tilslutter mig Rodalon til tekstiler Træls at de bare gør det med tøjet

Anmeld

31. juli 2012

klmf

Rodalon! Og så synes jeg helt bestemt du skal snakke med BH om det, det er ikke i orden at tøjet ødelægges på den måde deromme og børnene er ikke store nok til selv at have ansvaret for det! Håber det var en engangsforestilling.

Anmeld

31. juli 2012

mor2011_

tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.