Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vores nyt regntøj er blevet jordslået den er fyld med mørke pletter indevedig og det kun jeg ikke rigtigt forstår hvordan det sket men så idag i bh kun jeg se at regntøjet bliver bare kastet ned da de var udenfor så nu ved jeg hvordan det er sket øvvv kan det fjernes og hhvordan?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor2011_ skriver: vores nyt regntøj er blevet jordslået den er fyld med mørke pletter indevedig og det kun jeg ikke rigtigt forstår hvordan det sket men så idag i bh kun jeg se at regntøjet bliver bare kastet ned da de var udenfor så nu ved jeg hvordan det er sket øvvv kan det fjernes og hhvordan?
nogle gange kan det godt fjernes, min mor brugte rodalon til min telt som var blevet jordslået og det blev pænt igen
merethe skriver: nogle gange kan det godt fjernes, min mor brugte rodalon til min telt som var blevet jordslået og det blev pænt igen
Jeg tilslutter mig Rodalon til tekstiler Træls at de bare gør det med tøjet
Rodalon! Og så synes jeg helt bestemt du skal snakke med BH om det, det er ikke i orden at tøjet ødelægges på den måde deromme og børnene er ikke store nok til selv at have ansvaret for det! Håber det var en engangsforestilling.
tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128