Mille A skriver:
Føler mig bitter og negativ... Endelig bliv jeg gravid - efter en laaang sej kamp.. Kommer til UL i uge 9 og får af vide at graviditeten er i fuld udvikling, men fosterer er stået af og dødt..
Blev self pisse ked, men er ret godt til at se frem ad og lave nye mål, så jeg bedst muligt kan komme hurtigt videre.. Så det nye fokus var at få denne her medicinske abort veloverstået hurtigst muligt, så jeg kunne kommer videre på studiet og at vi kunne komme igang igen hurtigt.. Jeg var faktisk ikke så ked som man kunne tror..
Alt forløber "fint" og den medicinske abort ser ud til at virke - hvilke jo nu er nye fokus.. Jeg er okay..
Alt dette er 3 uger siden..
Jeg bryder så PLUDESLIGT sammen 1 uge efter (2 uger siden) og kan ikke mere, jeg er helt færdig og bliver helt depressionsagtig.. Kan intet overskue er meget ked.. Det hele er gået så hurtigt, alt, alt for hurtigt ):
Jeg er endt ud i at pause mit studie i 10 uger og tager det sidste modul om.. Mit liv er faldet sammen om ørerne på mig..
-Småbløder stadig, så bliver hele tiden mindet om det der ikke gik..
Nogle andre der har erfaring med ufrivillig abort - og hvor når blev i gravid igen, bagefter?
Mvh Mille
Jeg kan udemærket forstå din reaktion, jeg tror jeg selv ville reagere lige sådan. Det er da det mest uretfærdige og forfærdeligt man kan udsættes for som nygravid. Jeg håber virkelig det bedste for dig, og at du kommer ovenpå hurtigst muligt 
Hvis du har brug for en snak eller et kram kan du altid skrive - jeg bor heller ikke så langt væk!