hvornår begyndte i at vaske tøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

christina92

Hej mødre

Som overskriften siger, hvornår begyndte i så at få vasket tøjet og sengetøjet til den lille og få det langt på plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frk. Himmelblå

christina92 skriver:

Hej mødre

Som overskriften siger, hvornår begyndte i så at få vasket tøjet og sengetøjet til den lille og få det langt på plads?

Det gjorde jeg, da jeg havde et fuldbårent barn i mavsen. Altså i uge 38  Ved ikke helt hvorfor, men det følte jeg mig mest tryg ved. Altså at vente så længe med det...

Anmeld

30. juli 2012

Frk. Himmelblå

Frk. Himmelblå skriver:

Det gjorde jeg, da jeg havde et fuldbårent barn i mavsen. Altså i uge 38  Ved ikke helt hvorfor, men det følte jeg mig mest tryg ved. Altså at vente så længe med det...

He he, og jeg havde også en "Bøvs" i mavsen 

Anmeld

30. juli 2012

christina92

Frk. Himmelblå skriver:

Og tanken om at det ikke var klar hvis du gik i fødsel stressede dig slet ikke?

Var du så heller ikke begyndt at pakke tasken til sygehuset før?

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

christina92 skriver:

Hej mødre

32.-33. uge

Anmeld

30. juli 2012

christina92

Frk. Himmelblå skriver:

He he, og jeg havde også en "Bøvs" i mavsen 

Hun har været en bøvs rigtig længe! de sidste uger er hun nu blevet til en lillepige halvdelen af tiden

Anmeld

30. juli 2012

christina92

Baagøe skriver:

32.-33. uge

¨Så jeg er ikke hel skør hvis jeg havde tænkt det var "okay" at gå i gang omkring uge 35?

Synes bare det er rart at få gjort.

Anmeld

30. juli 2012

Frk. Himmelblå

christina92 skriver:

Og tanken om at det ikke var klar hvis du gik i fødsel stressede dig slet ikke?

Var du så heller ikke begyndt at pakke tasken til sygehuset før?

Tasken tog min mand sig af...  

Nej, det stressede mig ikke. En baby har jo ikke brug for noget som helst (på det nærmeste) de første mange dage. Hvis der bare ligger en ren body i tasken til sygehuset, er det fint. Og så naturligvis en lille dyne med betræk.  Det er utroligt så få ting, man har brug for den første måned. Baby skal bare putte hos/ammes af sin mor. Have rene bleer og så er det sådan set det 

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

christina92 skriver:

¨Så jeg er ikke hel skør hvis jeg havde tænkt det var "okay" at gå i gang omkring uge 35?

Synes bare det er rart at få gjort.

Nej, da. Vaskede det løbende som det blev købt

Anmeld

30. juli 2012

christina92

Frk. Himmelblå skriver:

Tasken tog min mand sig af...  

Nej, det stressede mig ikke. En baby har jo ikke brug for noget som helst (på det nærmeste) de første mange dage. Hvis der bare ligger en ren body i tasken til sygehuset, er det fint. Og så naturligvis en lille dyne med betræk.  Det er utroligt så få ting, man har brug for den første måned. Baby skal bare putte hos/ammes af sin mor. Have rene bleer og så er det sådan set det 

Jeg er jo førstegangs fødende, og tror jeg ville blive vildt stresset hvis det ikke var gjort når den lille kom..  Men jeg er altså også lidt neurotisk anlagt engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.