Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Hej alle. Er der nogen af jer, der er kommet ind på drømmestudiet? Vil I dele det med os? Kh. Linda
Hej alle.
Er der nogen af jer, der er kommet ind på drømmestudiet? Vil I dele det med os?
Kh. Linda
Jeg er kommet ind på lærerseminariet
Der er andet jeg hellere ville, men det er det jeg helst vil af de muligheder der er her på Bornholm
Hvad med dig, skal du igang med en uddannelse ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamulla skriver: Årh gid det var mig.. haha... ej sidste uge var godt herhjemme.. men alle de andre var da elendige..
Årh gid det var mig.. haha... ej sidste uge var godt herhjemme.. men alle de andre var da elendige..
Lige præcis. Er næsten klar til en afbudsrejse ASAP
Wimmie skriver: Er kommet ind på radiograf-uddannelsen i Odense med start 4. februar
Er kommet ind på radiograf-uddannelsen i Odense med start 4. februar
Stort tillykke Odense er jo dejlig
RGN skriver: Tak.
Tak.
Velbekomme
Drømme skriver: Jeg er kommet ind på lærerseminariet Der er andet jeg hellere ville, men det er det jeg helst vil af de muligheder der er her på Bornholm Hvad med dig, skal du igang med en uddannelse ?
Tillykke med det Nej, jeg blev færdiguddannet tilbage i 2007 Synes bare det er spændende at høre om andres uddannelse
Yeps.. er kommet ind på proffesionshøjskolen metropol på bioanalytisk linje.. drømmen er at derefter læse biokemisk biomedicin som kandidat bagefter... (men lad os nu se)
Tillykke med det.
Mvh. Frk.S (bioanalytiker)
Baagøe skriver: Stort tillykke Odense er jo dejlig
Ja, jeg skal dog ikke bo der - kommer til at pendle
Jeg er kommet ind på sygeplejerskeuddannelsen
Glæder mig helt vildt til at komme igang igen efter 4 års sabbat
jeg er kommet ind på pædagogisk assistent uddannelsen, men det ehar jeg vidst i ca en måneds tid, jeg starter om 1½ uge
Jeg har fået en stand by plads på Nordisk Litteratur i Aarhus. Så det er da en start. Jeg søger ind på Klassiske Sprog i morgen (ja, jeg er vist lidt en sprognørd, hæhæ)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128