fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Team Putte

Sådan

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Æhm du er ik annonym

nej det vrikede så ikke - derfor slettede jeg. men man kan så se det nu du har citeret

Anmeld

30. juli 2012

DitteFisk

Tvivlen kommer nok fordi det ER din familie. Men jeg synes det er godt at du mærker på dig selv, hvor du går til lige nu. Så jeg synes fortsat du skal have det godt med din beslutning

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

nej det vrikede så ikke - derfor slettede jeg. men man kan så se det nu du har citeret

Bevares bevares

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Tvivlen kommer nok fordi det ER din familie. Men jeg synes det er godt at du mærker på dig selv, hvor du går til lige nu. Så jeg synes fortsat du skal have det godt med din beslutning

Tak tror du har ret bliver bare ikke så godt modtaget ( som forventet )

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Bevares bevares

roligt nu

Anmeld

30. juli 2012

katrine26

Du er desværre ikke ano, men ville nu svare aligevel.

JA det er helt ok at "melde sig ud" i en periode, vis du som du selv siger bare ikke har overskudet/ressourcer til meget andet en din egen familie så er det jo bestem din 1 prioritet og dem du skal bruge din energi på.

Har selv haft perioder i mit liv hvor jeg også har måtte melde fra og passer på mig selv. og Vis din familie ikke kan forstå det, så er det jo et tab for dem.

Katrine26

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

roligt nu

Jeg er nu helt rolig Og har endda fjernet min citering, men kan se jeg ik er den eneste der har læst mens du har slettet

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Du er desværre ikke ano, men ville nu svare aligevel.

JA det er helt ok at "melde sig ud" i en periode, vis du som du selv siger bare ikke har overskudet/ressourcer til meget andet en din egen familie så er det jo bestem din 1 prioritet og dem du skal bruge din energi på.

Har selv haft perioder i mit liv hvor jeg også har måtte melde fra og passer på mig selv. og Vis din familie ikke kan forstå det, så er det jo et tab for dem.

Katrine26

Nej det virkede af en eller anden grund ikke men pyt.

Tak for svar - har ikke rescoursene lige p.t . Hvilket jeg også har meldt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.