Barnevogne: FjolleTrold barnevognspude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.598 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

FjolleTrold

FjolleTrold har fremstillet barnevognspuder i over 1 år . Nu er det ikke længere kun til barnevognen, men også til tvilling klapvogn, tvillinge combivogn og tvillinge barnevogn. Og selvfølgelig til den stores dukkevogn.

Det er slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen.

Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 4 måneders alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Selvfølgelig i små bidder til at starte med.

Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden. Kan også bruges i liften, i sofaen, i gyngen – tja kun fantasien sætter grænsen.

Vores sundhedsplejerske sagde, at det er en fantastisk skøn pude

Prisen er 250 kr. + fragt (dog 100 kr. + fragt) for dukkevognspuden.

For at se alt det stof, som jeg pt. har på lager, kan du besøge www.fjolletrold.dk eller søg på fjolletrold på FB.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Maja_4000

Nu spørger jeg måske dumt .. Men hvorfor skal man bruge sådan en i en klapvogn ? Der kan man jo rejse ryglænet

Anmeld

30. juli 2012

FjolleTrold

Maja_4000 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt .. Men hvorfor skal man bruge sådan en i en klapvogn ? Der kan man jo rejse ryglænet

Ingen dumme spørgsmål.

Selv om du bruger rygstøtten, får du ikke optimal støtte til barnet. Hvis barnet ikke helt selv kan sidde. Det gælder også for barnevognen. De tilter stadig

Anmeld

30. juli 2012

Maja_4000

FjolleTrold skriver:

Ingen dumme spørgsmål.

Selv om du bruger rygstøtten, får du ikke optimal støtte til barnet. Hvis barnet ikke helt selv kan sidde. Det gælder også for barnevognen. De tilter stadig

Nåårh .. Jeg kunne bare ikke finde på at sætte mit barn i klapvogn , før det selv kan sidde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.