Fået tid hos JM pga smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Mor1012

Jeg var ved Jm i torsdags, alm komsultation... fik løsnet fosterhinner, dog unden den store effekt..

Jeg døjer rigtig meget med smerter i lænd/ryg, ned i balle og ben.. det er blevet så slemt nu at jeg næsten ikke kan gå det er som om min højre side Ikke vil bære mig, mine ben knækker sammen under mig...

Så jeg skrev til jordmoder (visechef) på viborg idag, hvordan jeg havde det og jeg er bekymret for en komplicret fødsel med mange smerter pga den smerte jeg går igennem nu.

det bekymre mig hvis jeg går over tid, da de først sætter en igang efter 10 dage og så tænker jeg bare hvor Ondt har jeg så på det tidspunkt

Nåe, men hun vil lige finde en tid til mig denne uge hos en Jm... dog ved jeg ikke hvad Hun kan gøre ved det.. tænker man måske skal løsne hinner igen eller andet ??

Knus fra mig der har såååå ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

GUSO

Emilieprinsessen skriver:

Jeg var ved Jm i torsdags, alm komsultation... fik løsnet fosterhinner, dog unden den store effekt..

Jeg døjer rigtig meget med smerter i lænd/ryg, ned i balle og ben.. det er blevet så slemt nu at jeg næsten ikke kan gå det er som om min højre side Ikke vil bære mig, mine ben knækker sammen under mig...

Så jeg skrev til jordmoder (visechef) på viborg idag, hvordan jeg havde det og jeg er bekymret for en komplicret fødsel med mange smerter pga den smerte jeg går igennem nu.

det bekymre mig hvis jeg går over tid, da de først sætter en igang efter 10 dage og så tænker jeg bare hvor Ondt har jeg så på det tidspunkt

Nåe, men hun vil lige finde en tid til mig denne uge hos en Jm... dog ved jeg ikke hvad Hun kan gøre ved det.. tænker man måske skal løsne hinner igen eller andet ??

Knus fra mig der har såååå ondt

Hej.. Først en til dig.. Vil anbefale dig akupunktur, jeg har haft masive smerter i balle ned i ben og knækkede sammen når jeg gik, efter bare 1 gang akupunktur blev jeg så smertefri at jeg kunne gå i zoo i 3 timer med min store pige uden at trække på benet en eneste gang, det kunne jo være det kunne gøre noget godt for dig også.. Camila

Anmeld

30. juli 2012

Kamilla-m

Det lyder meget som bækkenløsning.
Jeg tror desværre ikke at de gør så meget ved det.
ved mine tre gravidtetet har jeg også haft det, og de har intet ku stille op.
Hun sagde til mig at de kun sætter i gang vis det er farligt for mor eller barn at forsætte.
Mit bedste råd til dog er hvile og en varmepude og varmt bad.
Held og lykke med den forgående fødsel.

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

MortilMogL skriver:

Hun sagde til mig at de kun sætter i gang vis det er farligt for mor eller barn at forsætte.

Tusinde tak for svar desværre hjælper intet.. prøver skam :/

vicechef jm ville finde en tid hos min jm denne uge, jeg ved ikk hvad de har tænkt. måske hinne løsning igen

jeg tror ikke dette er  bækken løsning, det har jeg haft, denne smerte er helt anderledes. meget svært at forklare

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

GUSO skriver:

Hej.. Først en til dig.. Vil anbefale dig akupunktur, jeg har haft masive smerter i balle ned i ben og knækkede sammen når jeg gik, efter bare 1 gang akupunktur blev jeg så smertefri at jeg kunne gå i zoo i 3 timer med min store pige uden at trække på benet en eneste gang, det kunne jo være det kunne gøre noget godt for dig også.. Camila

jaa det ku da være men mon ik jordmoren kan det med akupuntur når jeg skal tiil hende igen.. hende vicechef Jm ville sende mig en tid imorgen til en samtale sidst på ugen

opdaten er nu.. jeg er endnu mere ondt nu kunne simpelhen græde hver gang jeg skal op og gå:/ forstår ikke man kan have så ondt i sin balle/lænd og ben.... knækker sammen hver gang jeg tager et skridt

Anmeld

30. juli 2012

birthee

Emilieprinsessen skriver:

jaa det ku da være men mon ik jordmoren kan det med akupuntur når jeg skal tiil hende igen.. hende vicechef Jm ville sende mig en tid imorgen til en samtale sidst på ugen

opdaten er nu.. jeg er endnu mere ondt nu kunne simpelhen græde hver gang jeg skal op og gå:/ forstår ikke man kan have så ondt i sin balle/lænd og ben.... knækker sammen hver gang jeg tager et skridt

Jeg tænker lige umiddelbart om det måske er en nerve du har fået i klemme??? Min svigerinde havde iskias-nerven i klemme sidst i graviditeten, og det strålede ned i benet... Håber JM kan hjælpe dig

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

birthee skriver:

Jeg tænker lige umiddelbart om det måske er en nerve du har fået i klemme??? Min svigerinde havde iskias-nerven i klemme sidst i graviditeten, og det strålede ned i benet... Håber JM kan hjælpe dig

jaa det ku godt være, men varer det så mange dage   det bliver værre og værre.. bare idag er det værre.. nu har jeg også ondt når jeg sider ned :/

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

birthee skriver:

det ku faktisk godt være det , har lige læst om det

men det kan ta op til 6 uger :/

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

MortilMogL skriver:

har fået en tid hos en fys imorgen tidlig kl 07, måske hun kan hjælpe.. jeg læste om iskas nerve i klemme, og symptomerne passer på mig...

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

birthee skriver:

har fået en tid hos en fys imorgen tidlig kl 07, måske hun kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.