optaget på uddannelsen, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

celkt

Ja, så har jeg fået mit optagelsesbrev til sygeplejeskeskolen i svendborg. Og det er jeg selvfølgeligt glad for. Men først med optag i februar, hvilket jeg er så skuffet over.

Jeg ved godt jeg lyder utaknemmelig, men havde bare sådan brug for at komme igang nu, så jeg kunne komme videre med mit liv. Jeg skal igang med søge en gældssanering, når jeg er startet med at læse, og det bliver så endnu engang udskudt. Og det vikariat jeg er i nu, på en skærmet demensafdeling med meget psykisk tunge beboere, er jeg ikke sikker på min psyke kan holde til 7 mnd endnu. De er glade nok for mig, men jeg gik virkeligt og talte uger ned til 1 september, og nu er det bare noget forbandet hø.

Så ja, jeg er en utaknemmelig en, men lige nu er jeg mest bare skuffet og tudevåren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

tarkoflen

celkt skriver:

Ja, så har jeg fået mit optagelsesbrev til sygeplejeskeskolen i svendborg. Og det er jeg selvfølgeligt glad for. Men først med optag i februar, hvilket jeg er så skuffet over.

Jeg ved godt jeg lyder utaknemmelig, men havde bare sådan brug for at komme igang nu, så jeg kunne komme videre med mit liv. Jeg skal igang med søge en gældssanering, når jeg er startet med at læse, og det bliver så endnu engang udskudt. Og det vikariat jeg er i nu, på en skærmet demensafdeling med meget psykisk tunge beboere, er jeg ikke sikker på min psyke kan holde til 7 mnd endnu. De er glade nok for mig, men jeg gik virkeligt og talte uger ned til 1 september, og nu er det bare noget forbandet hø.

Så ja, jeg er en utaknemmelig en, men lige nu er jeg mest bare skuffet og tudevåren.

Øv hvor træls at du skal vente, når du bare gerne vil i gang

Kan man ikke blive optaget på noget venteliste, i tilfælde af, at der er nogle der ikke møder op i den første uge?

Jeg synes dog det er positivt at du er kommet ind, så du skal altså have et stort tillykke med på vejen

Jeg håber det hele går, selvom du skal vente længere end du havde håbet på

Held og lykke med det hele

Og et stort skal også i din retning

Anmeld

30. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
celkt skriver:

Så skal du skynde dig at ringe og sige at du godt vil skrives op til at starte hvis der er nogen der springer fra - og det er der oftest

Anmeld

30. juli 2012

wamse

Kan sagtens forstå, at du er skuffet, og kan kun sige som de andre, at du skal ringe og fortælle at du meget gerne vil starte til sep., hvis nogle skulle springe fra Jeg ved at flere har fået plads sådan på seminaret, som jeg går på

Anmeld

30. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

celkt skriver:

Stort tillykke med optagelsen, men nøjh jeg forstår dig godt!!

Så skuffende at skal vente, når det er nu man virkelig er klar til start.. !
for dig, og at du holder modet oppe ... Februar er lige om hjørnet

Anmeld

30. juli 2012

celkt

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls at du skal vente, når du bare gerne vil i gang

Kan man ikke blive optaget på noget venteliste, i tilfælde af, at der er nogle der ikke møder op i den første uge?

Jeg synes dog det er positivt at du er kommet ind, så du skal altså have et stort tillykke med på vejen

Jeg håber det hele går, selvom du skal vente længere end du havde håbet på

Held og lykke med det hele

Og et stort skal også i din retning

det er skam gjort, jeg ringede lige så snart jeg havde åbnet postkassen nærmest. Så forhåbentligt er der ikke alt for mange på den liste før mig...

Anmeld

30. juli 2012

chael

Kan du ikke ringe til skolen og spørge om du kan komme ind d. 1. September, hvis der kommer et afbud. Dem kommer der jo oftes nogen stykker af jo

Men ellers til lykke med optagelse. Selvom det først er om 7 mdr

*C

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

celkt skriver:

det er skam gjort, jeg ringede lige så snart jeg havde åbnet postkassen nærmest. Så forhåbentligt er der ikke alt for mange på den liste før mig...

Jeg alt hvad jeg kan for, at der er nogle, der springer fra, så du kan komme til

Anmeld

30. juli 2012

M (:

celkt skriver:

Jeg oplevede det samme for tre år siden, og var fræk nok til at både skrive og ringe til skolen, at hvis der kom et hul så havde jeg allerede købt bøger, så kunne møde op fra dag til dag - og fik et opkald en uge før opstart, at de havde en plads til mig (:

Anmeld

31. juli 2012

klmf

ØV, det kan jeg godt forstå du er skuffet over, når du nu havde sat dig op til det Er selv uddannet fra Svendborgskolen

Sig til hvis du vil have billige bøger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.