Ammehjerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Muffinmus

ehm..... tror nu stadig jeg lider en smule af den der.....øh.... ja, den dersens amme halløj fætter ting der:)
men ammer ikke mere og knægten er 8 1/2 mdr:D

Anmeld

11. marts 2008

Kaufie

Jeps - den er god nok....

Jeg ammer stadig - og i går spurgte jeg manden hvilken dato det var, da jeg skulle udfylde noget halløj til pladsanvisningen....

Han kiggede olmt på mig - hvorefter jeg kom i tanke om at det jo var hans fødselsdag :P

Altså - jeg havde jo husket det tidligere på dagen - hvorfor skulle jeg blive ved med at huske på sådan en detalje?????

Mette, der bruger amningen som undskyldning så længe det kan lade sig gøre (og lidt længere)

Anmeld

11. marts 2008

ka li ja

jamen hvornår stopper dt??
jeg har haft ammehjerne siden jeg fik alexander!!!!

men HØRT , tror jeg sender linket til morten. han syntes jeg er aaaaaaalt for glemsom til at det kan være rigtigt!

Anmeld

11. marts 2008

birgittemarie

Jeg har det sgu også stadig! Men synes nu også, at artiklen siger, at det har at gøre med de forandringer, der generelt sker i kroppen, når man bliver mor og ikke egentligt amningen.
Men de lover da, at det går over igen og at man så kommer tilbage tusind gange større multitasker end man nogensinde har været før!!! 8D
Det synes jeg nu også, jeg er blevet... Men har stadig absolut INGEN korttidshukommelse (hahaha... først glemte jeg lige at skrive d i kortti(d)shukommelse :))

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.