Dagene op til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser..
Jeg er 36+1 i dag, de sidste dage har jeg mærket sådan nogle underlige jag i mit underliv som bare gør sindsyg ondt, og det fortsætter om i min læn. De kommer og går. Der kommer flere og flere. Kan det være tegn på fødsel? Nogle der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Anonym trådstarter

30. juli 2012

babymus77

Anonym skriver:

Hej tøser..
Jeg er 36+1 i dag, de sidste dage har jeg mærket sådan nogle underlige jag i mit underliv som bare gør sindsyg ondt, og det fortsætter om i min læn. De kommer og går. Der kommer flere og flere. Kan det være tegn på fødsel? Nogle der har prøvet det samme?

Prøver det dagligt, er i dag 40+6 og har haft det nok siden uge 35;-)  Alle graviditeter er jo forskellige, men alt efter hvor stor din baby er nu, tror jeg ikke de stopper dig ved evt fødsel nu.... :-) ønsker dig held og lykke videre frem;-) 

Anmeld

30. juli 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej tøser..

Tror det er bebs der står og arbejder sig nedad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.