Jer der har børn som sover i klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

christina92

Hej Folkens

Ville egentlig bare høre om jer som har børnene til at sove i klapvogn om det ikke fungere godt nok?

Fortsat god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Nea85

christina92 skriver:

Hej Folkens

Ville egentlig bare høre om jer som har børnene til at sove i klapvogn om det ikke fungere godt nok?

Fortsat god dag

Det fungerer fint nok for os, men hvis barnet skal sove i klapvognen tit og længe anbefales det at lægge en madras i, fordi klapvognen i sig selv ikke er særlig godt polstret.
Når man bruger en madras, kan man jo så ikke bruge de integrerede seler, men i vores Emmaljunga Cerox kan man klikke en barnevognssele fast i stedet

Anmeld

30. juli 2012

christina92

Nea85 skriver:

Det fungerer fint nok for os, men hvis barnet skal sove i klapvognen tit og længe anbefales det at lægge en madras i, fordi klapvognen i sig selv ikke er særlig godt polstret.
Når man bruger en madras, kan man jo så ikke bruge de integrerede seler, men i vores Emmaljunga Cerox kan man klikke en barnevognssele fast i stedet

Der er lavet en kørepose til vores klapvogn, fungere det lige så godt som en madras?

Anmeld

30. juli 2012

Nea85

christina92 skriver:

Der er lavet en kørepose til vores klapvogn, fungere det lige så godt som en madras?

Hmm, det ved jeg ikke om den gør.. Men nu når jeg tænker mig om er bærepladen i f.eks. Voksi og Sleebee ret hårde i forhold til en madras, så mon ikke det kan gå an?

Anmeld

30. juli 2012

christina92

Nea85 skriver:

Hmm, det ved jeg ikke om den gør.. Men nu når jeg tænker mig om er bærepladen i f.eks. Voksi og Sleebee ret hårde i forhold til en madras, så mon ikke det kan gå an?

Det må de rare mennesker i kære børn kunne hjælpe mig med ellers

Anmeld

30. juli 2012

Frøken J.

christina92 skriver:

Hej Folkens

Fortsat god dag

Rose sover altid lur i klapvognen, og det fungerer godt

Anmeld

30. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Her har Maja altid sovet lure i sin klapvogn da hun var helt lille i sin voksipose. Ingen ekstra madras. Og det fungrede fint

Anmeld

30. juli 2012

Mother-love

Isabella sover i vores klapvogn som vi kan ligge helt ned. Og det fungere fint. Barnevognen står på vores altan og har gjort det i nogle mdr. Isabella er 14 mdr nu. Synes klapvognen er så meget nemmere at have med.

Anmeld

30. juli 2012

christina92

Hvor tidligt kom jeres børn i klapvognen og sove?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.