Nu hyler jeg! (nogle der ved noget om uni?!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Dinna88

Hahahah, undskyld for en underligt tråd.. og banderi.

MEN FUCK!!! jeg sidder og hyler for vildt lige nu. Jeg har søgt ind på Nordisk litteratur i Aarhus og Aalborg, og Engelsk begge steder. Jeg har kun modtaget brev fra Ba i engelsk på AAU, men har kvitteringerne fra alle fire uddannelser. 

Jeg stoppede så mit kære postbud i morges fordi han først giver os post om eftermiddagen. Så han gennemledte sin taske uden held = en MEGET forvirret Christina!!

Jeg bliver desperat, og aner ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg har jo ikke modtaget log in koder. Men kommer så i tankte om det ENE brev fra AAU. Jeg logger ind - IKKE optaget på engelsk. Fuck. Mend er stod intet om Nordisk Litteratur!!!

Og de har ikke telefontid endnu. Nå - ringe til Aarhus. Nerverne er UDENpå tøjet, og jeg er tæt på at hyle. Ventetid i telefonen. LANG ventetid!!

Jeg  kommer igennem. Hun undrer sig over at jeg ikke har modtaget brev - jeg tænker "fuck, der er sket en fejl, selvom jeg har kvitteringerne!!!" - hun siger så "du er kommet ind på Nordisk Litteratur." der stoppede jeg næsten med at trække vejret. Desværre er det en stand by plads - MEN DET ER BEDRE END INGENTING!!! Fuck. Så hylede jeg. hahah, hende i telefonenen var så sød.

Så... Nu skal klokken blive 12 så jeg kan ringe til Aalborg. Der står alle optagede og ledige pladser, men jeg har jo så lige læst at jeg ikke er optaget. så jeg er snotforvirret.

Men hey... Et år til eller fra. Jeg kan komme til at læse dansk og blive gymnasielærer, det er jeg sikret. Puha. Jeg håber dog inderlit at der er sket en fejl og at jeg er kommet ind på Engelsk i Aalborg. Er der nogle der ved hvordan det hele fungerer med at blive flyttet til andet uni? I tilfælde af at jeg kommer ind i Aalborg, kunne jeg jo kigge på mulighederne for at skifte til Aarhus.

- Forresten.... grunden til at jeg er et nervevrag og ikke så optimistisk er at jeg var en spade i gym, der ikke lavede en skid de første to år, så jeg har smadret mit snit..  Ung og dum, pfh!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Nettemor

Har ikke det mindste forstand på noget af det du spørger om..

Meen ville ikke springe videre uden at sende dig et par af dem her

Og en masse af dem her:

Anmeld

30. juli 2012

babymus77

Ved ikke så meget om det desværre, men prøv at ændre din emne overskrift så alle dem der læser, har læst på uni ser den;-) Jeg så i go morgen Danmark i morges, at man kunne ringe til studievejl. Og så hjalp de med at flytte rundt, osv..    Krydser hvad krydses kan, for at du får dit drømme studie!!!!!:-) 

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Har ikke det mindste forstand på noget af det du spørger om..

Meen ville ikke springe videre uden at sende dig et par af dem her

Og en masse af dem her:

HAHA, det har jeg heller ikke selv!!!! Derfor jeg er på så bar bund. Og jeg er en af dem der ikke har tålmodighed eller temperament til at læse mig til det. nu her da jeg skulle ringe til dem havde jeg to veninder jeg sad og skrev med over chatten på facebook. De måtte finde det for mig. Alt for presset og stresset var jeg

MEN TAK!!! Hvor er de bare tiltrængt!!

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

babymus77 skriver:

Ved ikke så meget om det desværre, men prøv at ændre din emne overskrift så alle dem der læser, har læst på uni ser den;-) Jeg så i go morgen Danmark i morges, at man kunne ringe til studievejl. Og så hjalp de med at flytte rundt, osv..    Krydser hvad krydses kan, for at du får dit drømme studie!!!!!:-) 

haha, så lavede jeg det om, så det ikke kan blive mere tydeligt

Jeg har også haft fat i vejledningen, og de var bare super søde i Aarhus, så jeg satser stærkt på at de + tutorere kan hjælpe mig!

Men TAK!!!!

Anmeld

30. juli 2012

babymus77

Dinna88 skriver:

haha, så lavede jeg det om, så det ikke kan blive mere tydeligt

Jeg har også haft fat i vejledningen, og de var bare super søde i Aarhus, så jeg satser stærkt på at de + tutorere kan hjælpe mig!

Men TAK!!!!

Åhhh krydser;-) Det må være en spændende dag for alle der sidder og venter spændt;-) Det er jo kæmpe stort at starte det studie man har drømt om.... Husker stadig for år tilbage ,da min lillebror var ude at rejse USA tyndt, inden studie start, hvor jeg skulle åbne post og maile ham at der stod ,han var optaget på jura studiet.... Jeg var ligeså spændt som ham;-)) krydser for dig;-) 

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

babymus77 skriver:

Åhhh krydser;-) Det må være en spændende dag for alle der sidder og venter spændt;-) Det er jo kæmpe stort at starte det studie man har drømt om.... Husker stadig for år tilbage ,da min lillebror var ude at rejse USA tyndt, inden studie start, hvor jeg skulle åbne post og maile ham at der stod ,han var optaget på jura studiet.... Jeg var ligeså spændt som ham;-)) krydser for dig;-) 

Det er det nemlig bare - jeg gik ud af gymnasiet sidste år, hvor mange af dem jeg gik med der læste videre med det samme. Det er så skønt at læse opdateringer på facebook m.m. om at folk er optagede! Og hvor SKØNT at han kom ind på jurastudiet!!!

tusinde tak!

Anmeld

30. juli 2012

babymus77

Dinna88 skriver:

Det er det nemlig bare - jeg gik ud af gymnasiet sidste år, hvor mange af dem jeg gik med der læste videre med det samme. Det er så skønt at læse opdateringer på facebook m.m. om at folk er optagede! Og hvor SKØNT at han kom ind på jurastudiet!!!

tusinde tak!

Det er så nogle år siden nu;-) men 5 år er snart gået, han tager de sidste 6 mdr i Australien ,så har han læst jura 5 år... ... Så kan godt forstå du er glad for det nu er dig, skidt med du ikke startede som de andre sidste år, så har du blot det mere modenhed i rygsækken, det skader bestemt ikke;-) 

Anmeld

30. juli 2012

Dinna88

babymus77 skriver:

Det er så nogle år siden nu;-) men 5 år er snart gået, han tager de sidste 6 mdr i Australien ,så har han læst jura 5 år... ... Så kan godt forstå du er glad for det nu er dig, skidt med du ikke startede som de andre sidste år, så har du blot det mere modenhed i rygsækken, det skader bestemt ikke;-) 

Ja, men den dag i dag er jo nok lige så glad for det - og MON ikke han også husker hvordan føles af at være optaget var!! hvor lyder det bare fedt. Før planer om børn osv med min kæreste ville jeg også taget et semester eller to i udlandet. Det ved jeg så ikke helt om det sker alligevel

Det er nemlig præcis det der er mine tanker Jeg ved med mig selv at jeg kan klare MEGET mere i år, end jeg kunne sidste år. Så det var helt det rette at vente. Dog håber jeg så at jeg faktisk komme ind i år, og at min stand by plads ikke først giver mig plads næste år men ellers går det jo nok!

Anmeld

30. juli 2012

LilleChelle

Du får kun tilbudt EN plads. Uanset om det er en plads nu, eller en standby plads. 

Har du fået tilbudt en standby plads, er du ikke optaget på nogle af de andre uddannelser. 

Men ja - alle skulle gerne få brev idag om optagelse eller afslag. 

Man får dog kun ET brev, enten er det et optagelsesbrev fra uddannelsesstedet eller et afslagsbrev fra KOT. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.