Hahahah, undskyld for en underligt tråd.. og banderi.
MEN FUCK!!! jeg sidder og hyler for vildt lige nu. Jeg har søgt ind på Nordisk litteratur i Aarhus og Aalborg, og Engelsk begge steder. Jeg har kun modtaget brev fra Ba i engelsk på AAU, men har kvitteringerne fra alle fire uddannelser.
Jeg stoppede så mit kære postbud i morges fordi han først giver os post om eftermiddagen. Så han gennemledte sin taske uden held = en MEGET forvirret Christina!!
Jeg bliver desperat, og aner ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg har jo ikke modtaget log in koder. Men kommer så i tankte om det ENE brev fra AAU. Jeg logger ind - IKKE optaget på engelsk. Fuck. Mend er stod intet om Nordisk Litteratur!!!
Og de har ikke telefontid endnu. Nå - ringe til Aarhus. Nerverne er UDENpå tøjet, og jeg er tæt på at hyle. Ventetid i telefonen. LANG ventetid!!
Jeg kommer igennem. Hun undrer sig over at jeg ikke har modtaget brev - jeg tænker "fuck, der er sket en fejl, selvom jeg har kvitteringerne!!!" - hun siger så "du er kommet ind på Nordisk Litteratur." der stoppede jeg næsten med at trække vejret. Desværre er det en stand by plads - MEN DET ER BEDRE END INGENTING!!! Fuck. Så hylede jeg. hahah, hende i telefonenen var så sød.
Så... Nu skal klokken blive 12 så jeg kan ringe til Aalborg. Der står alle optagede og ledige pladser, men jeg har jo så lige læst at jeg ikke er optaget. så jeg er snotforvirret.
Men hey... Et år til eller fra. Jeg kan komme til at læse dansk og blive gymnasielærer, det er jeg sikret. Puha. Jeg håber dog inderlit at der er sket en fejl og at jeg er kommet ind på Engelsk i Aalborg. Er der nogle der ved hvordan det hele fungerer med at blive flyttet til andet uni? I tilfælde af at jeg kommer ind i Aalborg, kunne jeg jo kigge på mulighederne for at skifte til Aarhus.
- Forresten.... grunden til at jeg er et nervevrag og ikke så optimistisk er at jeg var en spade i gym, der ikke lavede en skid de første to år, så jeg har smadret mit snit.. 

Ung og dum, pfh!!!!
Anmeld