henh01 skriver:
flot.. stort tillykke..
Hvordan gør du?
Tusind tak.
Jamen egentlig ikke det store. Ændret lidt i min kost. Min kost ser sådan ud:
Morgen: havregryn m. Rosiner og skummemælk. Hmm potionen af havregryn svare vel til ca. 1,5 dl. Og et stort glas vand.
Frokost: iceberg salat m. Tun, 2 kogte æg, lidt tomat og agurk el. Majs. En smule dressing.
Når jeg bliver træt af det til frokost kommer den til af bestå af 2 skiver rugbrød med æg eller magervpålæg.
Aften: alm. Aftensmad MEN KUN 1 potion af alm. Sørrelse. Ef. Fik vi hjemmelavede burgere den ene dag der spiste jeg kun 1.
I løbet af dagen hvis jeg er sulten spiser jeg lidt cherry tomater. Dem elsker jeg. Gnaver en gullerod eller lignende.
Og drikker meget vand hele dagen. Og prøver at det brød jeg spiser er groft.
Jeg spiser Intet smør på brød når vi får det. sodavand, slik chips osv. Spiser/ drikker jeg ikke i hverdagene. Har besluttet at lørdag må være syndedag. Dvs. Her må jeg godt ta lidt usund hvis det er - men havde ikke lyst i lørdags.
De første dag er de sværeste havde totalt hoved pine over ikke at få sukker. Men nu er det let har slet ikke lyst. Hvis jeg har fået en lille trang til sødt har jeg spistlidt vindruer, lidt rosiner eller andet frugt. Så har det taget trangen.
Prøver at motionere hver anden dag. Men det kan godt bare være en lang gåtur med hunden. Hårdt havearbejde eller en tur i træningscenteret.
Denne uge trænede jeg mandag 2 timer i center. Tirsdag skovlede jord i lidt over en time. Onsdag gik 35 min med hunden. Lørdag og søndag gik 35 min med hunden.
Det tror jeg egentlig er det.
Anmeld