Barnevognssele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Mussen2

Hvilkenbarnevofnssele kan du anbefale? Vi havde en thorn /snup-let til set første barn, men jeg synes den blev træls i snorene/selen, som snoede sig osv. Så nu hører jeg gerne om andres anbefalinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Hvilkenbarnevofnssele kan du anbefale? Vi havde en thorn /snup-let til set første barn, men jeg synes den blev træls i snorene/selen, som snoede sig osv. Så nu hører jeg gerne om andres anbefalinger

Vi har BabyDan kliksele og er super tilfredse :-) 

Anmeld

29. juli 2012

Mussen2

K&S skriver:

Vi har BabyDan kliksele og er super tilfredse :-) 

Den kigger jeg nærmere på

Anmeld

2. august 2012

DixieWorld

K&S skriver:

Hejsa.

Jeg vil blot gøre opmærksom på at BabyDan Kliksele ikke længere produceres. Denne er erstattet af den lidt dyrere Lux-sele.

Lux-selen er en fin sele men du skal blot være opmærksom på at den er lavet af polyester og det materiale kan nogen synes er for syntetisk. Bortset fra det er det en super god sele.

Thorn laves ikke mere pt. da firmaet er gået konkurs. 

Vil du have fat i en god sele af bomuld er en Babytrold sele klart at anbefale. Funktionel, billig og holdbar.  

http://www.babytrold.dk/shop/babytrold-selen-sort-367p.html

Mvh

Lasse

Anmeld

2. august 2012

HeidiØ

Mussen2 skriver:

Vi har lige købt Odders barnevognssele. Vi har godt nok kun brugt den i en uges tid, men er indtil videre meget tilfredse. Vi købte den i Babysam!

Anmeld

2. august 2012

Mussen2

Tak for svar. Jeg har været udde og se på dem idag, men besluttet at beholde den gamle lidt og se hvordan den funger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.