stifte lægehus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

jeg har valgt at have læge et andet sted, da jeg ikke brød mig om det nuværende lægehus. Men det har jeg enkelt og nemt gjort over nettet.. det kostede da nogle penge da det ikke var i forbindelse med flytning. Når, men jeg har jo en datter på 1 år - skifter hun samtidig da læge i forbindelse med at det træder i kræft for mig? der står bare at jeg vil modate et nyt sundhedskort om nogle dage? eller skal jeg ringe om til det nye lægehus og fortælle jeg har en datter? eller kan hun bare være hvor hun plejer at være?

( og så kan jeg åbenbart frit vælge om jornalen skal vidersendes til ny læge, hvor man kan krydse af for ja eller nej? er jornalen vigitig, eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Alexander&Lærke

Da jeg skiftede for et par år siden fuldte min søn med mig og da jeg fik en datter sidste år kom hun også ind under mig, så børn følger med forældre, moren hvis ikke andet e,r oplyst... Så din datter kommer med dig, du skal bare være opmærksom på at dit gamle lægehus får sendt journaler vidre til det nye lægehus, der kan godt gå noget tid, vores tidliger læge fik det ikke gjort at sig selv så måtte have fat i dem 2 gange før de sende det vidre til vores nye læge, bare hvis du står og skal til lægen her inde længe....

Anmeld

29. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Mette&Alexander skriver:

Da jeg skiftede for et par år siden fuldte min søn med mig og da jeg fik en datter sidste år kom hun også ind under mig, så børn følger med forældre, moren hvis ikke andet e,r oplyst... Så din datter kommer med dig, du skal bare være opmærksom på at dit gamle lægehus får sendt journaler vidre til det nye lægehus, der kan godt gå noget tid, vores tidliger læge fik det ikke gjort at sig selv så måtte have fat i dem 2 gange før de sende det vidre til vores nye læge, bare hvis du står og skal til lægen her inde længe....

okey super. Lige hvad jeg havde brug for at hører

Anmeld

29. juli 2012

Alexander&Lærke

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

okey super. Lige hvad jeg havde brug for at hører

velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.