er der andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

he
ville lige høre. om der var andre her inde, som har  fået kønet afvide i ca 17?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er jo ikke gravid, men bliver lidt nysgerrig alligevel, håber det er ok - har du fået kønnet afvide da?

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Rosa skriver:

Jeg er jo ikke gravid, men bliver lidt nysgerrig alligevel, håber det er ok - har du fået kønnet afvide da?

nej men skal til scanning, på onsdag, hvor jeg er 16plus4 ville høre om andre hade fået kønet afvide i uge 17 for har da tænkt miig og spør ham som skal scannie miig om han kan se hvad køn det er

Anmeld

10. maj 2009

3rollinger

Med min soen fik jeg koennet at vide i uge 16 eller maaske allerede i uge 13, de var ihvertfald ret tidligt, med min datter i scannigen i uge 20, tror jeg, er egentlig ikke helt sikker. Men jeg bor ogsaa i Spanien og har privatlaege, saa jeg blev scannet ret ofte, ca én gang om maaneden. Saa der er rig mulighed for at  lige at checke hver gang om der er revne eller tap .

Men jeg gaar ud fra at det for det meste er noget man kigger paa under misdannelsesscanningen. Med mindre man selv betaler for en tidligere scanning. Det burde ihvertfald vaere muligt at se koennet i uge 17 hvis eller barnet ligger rigtig og er "samarbejdsvilligt", men det er der jo aldrig nogen garanti for.

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Trine Spanien skriver:

Med min soen fik jeg koennet at vide i uge 16 eller maaske allerede i uge 13, de var ihvertfald ret tidligt, med min datter i scannigen i uge 20, tror jeg, er egentlig ikke helt sikker. Men jeg bor ogsaa i Spanien og har privatlaege, saa jeg blev scannet ret ofte, ca én gang om maaneden. Saa der er rig mulighed for at  lige at checke hver gang om der er revne eller tap .

Men jeg gaar ud fra at det for det meste er noget man kigger paa under misdannelsesscanningen. Med mindre man selv betaler for en tidligere scanning. Det burde ihvertfald vaere muligt at se koennet i uge 17 hvis eller barnet ligger rigtig og er "samarbejdsvilligt", men det er der jo aldrig nogen garanti for.

nu går jeg også til extra scanninger og til nf spurgt jeg , og der kiggede hende den søde der scanningede miig og sage måske næste gang kan vi se det så håber

Anmeld

10. maj 2009

3rollinger

Med Daniel var det ret sjovt fordi at saadan en tap ser lidt voldsom ud naar babyen stadig ligger inde i maven. Den gik vel ned til knaerne eller saadan noget lign . Maaske ogsaa derfor det var muligt at se det saa tidligt.

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Trine Spanien skriver:

Med Daniel var det ret sjovt fordi at saadan en tap ser lidt voldsom ud naar babyen stadig ligger inde i maven. Den gik vel ned til knaerne eller saadan noget lign . Maaske ogsaa derfor det var muligt at se det saa tidligt.

håbr jeg kan få det afvide

Anmeld

10. maj 2009

Mikkelmusen

Tja det burde kunne lade sige gøre. Hvorfor skal du ha ekstra scanninger?

Anmeld

10. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Mikkelmusen skriver:

Tja det burde kunne lade sige gøre. Hvorfor skal du ha ekstra scanninger?

fordi faren til barnet er født med hul i hjertet!

Anmeld

10. maj 2009

Mikkelmusen

minmus skriver:

fordi faren til barnet er født med hul i hjertet!

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.