Så blev der testet igen igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

MyLittleBaby

Frøken J. skriver:

Hvornår har du termin så?? Og hvor længe har i prøvet?

D 29 Marts  Puuuh, der er længe til 

Vi har prøvet et snart et år, så man kan da sige at tålmodighed betaler sig i den sidste ende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Frøken J.

MyLittleBaby skriver:

D 29 Marts  Puuuh, der er længe til 

Vi har prøvet et snart et år, så man kan da sige at tålmodighed betaler sig i den sidste ende  

Ja, ventetiden er bare så super lang! Men den betaler sig, I promise Men det ved du jo, i har jo allerede én. Men kan godt huske den venten, synes især de første 12 uger var dræber, for der skete der ikke noget spændende endnu

Åååh! Jamen så er det jo FANTASTISK at det er lykkes endelig!!

Anmeld

29. juli 2012

MyLittleBaby

Frøken J. skriver:

Ja, ventetiden er bare så super lang! Men den betaler sig, I promise Men det ved du jo, i har jo allerede én. Men kan godt huske den venten, synes især de første 12 uger var dræber, for der skete der ikke noget spændende endnu

Åååh! Jamen så er det jo FANTASTISK at det er lykkes endelig!!

Ja, den første tid er nemlig dræbende, for der sker bare ikke en dyt udover man buler en smule  Men så begynder det sjove med spark osv, og vi glæder os sådan til at se hvad vores pige siger til det  

Min første graviditet var rigtig hård, men du har ret, det betaler sig virkelig! 

Anmeld

29. juli 2012

Frøken J.

MyLittleBaby skriver:

Ja, den første tid er nemlig dræbende, for der sker bare ikke en dyt udover man buler en smule  Men så begynder det sjove med spark osv, og vi glæder os sådan til at se hvad vores pige siger til det  

Min første graviditet var rigtig hård, men du har ret, det betaler sig virkelig! 

Hvordan var din første graviditet da? Men tror det er fantastisk at gøre sit barn til søster/bror (alt efter hvilket køn man har selvfølgelig ). Synes generelt børn elsker børn

Anmeld

29. juli 2012

MyLittleBaby

Frøken J. skriver:

Hvordan var din første graviditet da? Men tror det er fantastisk at gøre sit barn til søster/bror (alt efter hvilket køn man har selvfølgelig ). Synes generelt børn elsker børn

Jeg havde bækkenløsning, hvilket jeg virkelig synes var slemt. Sommetider når jeg lå på sofaen kunne jeg ikke bevæge mine ben fordi jeg følte det hele var ved at falde fra hinanden og samme tid følte jeg at alle mine never ned til benene blev klemt sammen. Det var ubehageligt. Jeg havde også en del kvalme, og kunne ikke spise lakrids uden at få kvalme, så det var bare rigtig surt  Og så var det faktisk meningen jeg skulle have kejsersnit på Kolding sygehus. Jeg havde fået datoen, hvor jeg bare skulle komme op på sygehuset om morgenen, og så når der var tid skulle de ske. Så jeg havde faktisk ikke snakket fødsel med JM eller min læge. Men fem dage inden jeg skulle have kejsersnittet, bliver jeg ringet op fra Kolding sygehus, hvor de sagde at pga en sygdom jeg har i blodet (den gør at jeg bløder mere end de fleste, når jeg bliver skåret i eller får et sår) så ville de ikke gøre det der, men i stedet for skulle de ske på Odense Sygehus. Så kom jeg derhen til samtale dagen efter hvor de sagde at jeg sagtens kunne føde naturligt, som Kolding sygehus ikke mente at jeg kunne. Så jeg var SÅ bange og vidste knapt nok hvad jeg skulle gøre hvornår. Men jeg overlevede da, og er 100% klar på en naturlig fødsel igen 

Ja, min datter er rigtig glad for andre børn, og hun har en bestemt dukke som hun ALDRIG kalder dukke, men "mit barn" så hun lever sig rigtig ind i det  Det bliver spændende hvad hun siger til det 

Håber ikke det blev for langt 

Hvordan var din graviditet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.