Att: Alle sømands/ søofficers koner og kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Sildefisk

Er der mon nogen af jer hvis mand skal til Afrika her til oktober?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

mariamiss6

Sømandskoner... Gud hvor lyder det "gammeldags". Altså, som i "i gamle dage var alle mænd sømænd"

Jeg tror faktisk ikke der er ret mange som er gift med en vaskeægte sømand... Jeg har aldrig lagt mærke til nogen her inde, som har skrevet om det i hvert fald....

Anmeld

1. august 2012

Sildefisk

Sømandskoner... Gud hvor lyder det "gammeldags". Altså, som i "i gamle dage var alle mænd sømænd"

Jeg tror faktisk ikke der er ret mange som er gift med en vaskeægte sømand... Jeg har aldrig lagt mærke til nogen her inde, som har skrevet om det i hvert fald....

Nu var det det jo heller ikke lige det tråden handlede om  at jeg vælger at kalde min søofficer for sømand, hvilke han vel også er, når han har en søofficers uddannelse bag sig, må vel være min sag, der ligger nemlig en helt særlig grund til dette bag

Anmeld

1. august 2012

mariamiss6

myr81 skriver:

Nu var det det jo heller ikke lige det tråden handlede om  at jeg vælger at kalde min søofficer for sømand, hvilke han vel også er, når han har en søofficers uddannelse bag sig, må vel være min sag, der ligger nemlig en helt særlig grund til dette bag

Fordi det sagde jeg at du ikke måtte eller hvad? jeg konstaterede bare at det at være sømand efterhånden er et uddødt hverv her i landet.....

Anmeld

1. august 2012

Sildefisk

mariamiss6 skriver:

Fordi det sagde jeg at du ikke måtte eller hvad? jeg konstaterede bare at det at være sømand efterhånden er et uddødt hverv her i landet.....

Det sagde jeg ikke, det må du om, synes bare ikke det var en irrelevant bemærkning i en tråd, hvor jeg søger ligestillede, især fordi du nærmest gør nar af min omtale af sømænd, og jeg kan fortælle dig at eftersom jeg opfatter søofficer som sømænd, er det langt fra et erhverv der er ved at uddø, men en leder uddannelse, der tager 5 år.

God aften.

Anmeld

1. august 2012

Sildefisk

Lukker denne tråd og opretter en ny.

Anmeld

1. august 2012

mariamiss6

myr81 skriver:

Lukker denne tråd og opretter en ny.

HAr overhovedet ingen problemer med sømænd, uanset hvad for et sømandsliv de fører og hvad deres status er, og om de er fiskere eller i hæren....

Jeg besvarede sådan set også lidt dit spørgsmål, nemlig at jeg ind til videre ikke ha rlagt mærke til at andre brugere her inde skulle være gift/sammen med en sømand.... Underforstået at jeg desværre tror du kommer til at være i underskud af respons på din tråd...

Men nevermind, jeg tror jeg holder mig langt væk fra "ubesvarede" kategorien. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.