ej hvor er jeg træt af mine øjenbryn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

simone-baby93

er der andre end mig som bare hader det der med at plukke øjenbryn men ligesom er nød til det for at undgå at få kæmpe skov snegle..

jeg er så træt af det!!!

og det tager bare en helveds tid at plukke dem..

hvad kan man gøre for at undgå de skov snegle til øjenbryn nogen af os render rundt med..

kan ik holde ud at stå foran spejlet hver 3 dag fordi at hårene allerede er på vej ud.. og er alt for tydlige til at bare lade dem sidde..

bliver helt træt bare ved tanken om det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Ayasmor

simone-baby93 skriver:

er der andre end mig som bare hader det der med at plukke øjenbryn men ligesom er nød til det for at undgå at få kæmpe skov snegle..

jeg er så træt af det!!!

hvad kan man gøre for at undgå de skov snegle til øjenbryn nogen af os render rundt med..

kan ik holde ud at stå foran spejlet hver 3 dag fordi at hårene allerede er på vej ud.. og er alt for tydlige til at bare lade dem sidde..

Her er det det samme problem.. Jeg gør det at jeg nupper de største med pincet, og de små utallige sat*ner dem tager jeg så med brynskraber.. det går meget hurtigere på den måde, og resultatet er lige så fint.

Anmeld

29. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

det kender jeg desværre ikke til, jeg har plukket mine så længe at de ikke gror ud igen, jeg ville ønske de gjorde så jeg kunne forme dem på ny.

jeg ved der findes noget man kan få smurt på hos kosmetiker over flere gange som skulle gøre det mere eller mindre permanent om det kan gøres ved brynene kan jeg dog ikke huske.

Anmeld

29. juli 2012

LR85

Kan du ikke få dem vokset? Så ville det sikkert holde nogen uger

Anmeld

29. juli 2012

simone-baby93

Jeg er bare træt af mine har prøvet med en bryn skraber og syns altid det blev mega skævt. Det er også noget jeg virkelig er plaget af de bliver altid skæve når jeg selv plukker dem men når andre gør det for mig bliver de så pæne 

Anmeld

29. juli 2012

simone-baby93

LR85 skriver:

Kan du ikke få dem vokset? Så ville det sikkert holde nogen uger

Koster det ik vildt mange penge? Og ved heller ik hvor man kan få det gjort 

Anmeld

29. juli 2012

ønskebørn74

simone-baby93 skriver:

jeg er så træt af det!!!

jeg vokser mine.. har MEGA skovsnegl.. de gror også sammen..

Anmeld

29. juli 2012

LISBETH:-)

Jeg får mine vokset hos frisøren det er ikke særlig dyrt. og det bliver altid pænt!

Anmeld

29. juli 2012

JonTri

simone-baby93 skriver:

Koster det ik vildt mange penge? Og ved heller ik hvor man kan få det gjort 

Jeg får mine vokset ved en frisør... det holder en tre uger

Anmeld

29. juli 2012

AMM00

Jeg plejer at få lavet mine med tråd.. Synes de tager alle hårene og det ser så rent ud uden en eneste ekstra hår.. Synes også det tager længere tid at gro ud end det gør med pincet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.