Baby Jogger City Elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Camilla Jensen

Hej Derude.

Vi har herhjemme været ude og kigge på klapvogn til den lille pige, og vi er nu kommet frem til Baby Jogger City Elite. Men hvad er folks kommentar til denne ?? Hvad har i af fordele og ikke mindst ulemper ?

Den rare dame i butikken kunne fortælle rigtig mange ting om den og hvor smart mm den er men hun er jo også "ansat" til at fortælle disse ting.

Jeg håber der er nogle derude der kan give mig / os nogle kommentart

Det er denne her vi har kigget på, ta´ jer ikke af siden det var bare den der var nemmeste og se billedet på

http://taenk.dk/test/klapvogne/baby-jogger-city-elite-single

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Camilla Jensen

Er der virkelig ingen der har kommentar til denne klapvogn ??

Anmeld

29. juli 2012

Jibbe

Vi har den og er glade for den. Den er let og nem og god. Største minus er dog at baby vender væk fra moren og faren. Der savner jeg tit kontakten.

Anmeld

30. juli 2012

carinabj

Camilla Jensen skriver:

Er der virkelig ingen der har kommentar til denne klapvogn ??

Vi overvejede også denne vogn, da vi især var vilde med "foldesystemet", men endte med en Basson med vendbart styr, så man netop kan have kontakten med barnet.

Anmeld

30. juli 2012

Kit

Jibbe skriver:

Vi har den og er glade for den. Den er let og nem og god. Største minus er dog at baby vender væk fra moren og faren. Der savner jeg tit kontakten.

Helt enig i dette indlæg. Savner kontakten, men er generelt vild med vores vogn.

Anmeld

30. juli 2012

Kit

Dobbelt indlæg.

Anmeld

30. juli 2012

Camilla Jensen

Betyder det meget for dig / jer at man kan vende barnet imod en ?? Jeg tænker når barnet bliver større så vil de nok hellere følge med i det der sker rundt om dem, end og se på sin mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.