Næseblod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Miss BananaHammock

Andre end mig der døjer med næseblod? Ikke som fosser ud men som kommer når jeg nyser, hvilket jeg gør et par gange om dagen. Tror måske mere det kaldes sarte slimhinder istedet for næseblod. :0)

Kan jeg gøre noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Frk.S

Det er helt normalt når du er gravid.

Tror ikke umiddelbart du kan gøre så meget - men det går jo over igen når du engang har født.

Anmeld

29. juli 2012

Frk.S

Tror ikke umiddelbart du kan gøre så meget - men det går jo over igen når du engang har født.

Anmeld

29. juli 2012

Miss BananaHammock

Frk.S skriver:

Jeg må vente så

Anmeld

30. juli 2012

AnthonsMor

Miss BananaHammock skriver:

Andre end mig der døjer med næseblod? Ikke som fosser ud men som kommer når jeg nyser, hvilket jeg gør et par gange om dagen. Tror måske mere det kaldes sarte slimhinder istedet for næseblod. :0)

Jeg har også haft et par gange når jeg har nyst, men ikke så jeg har lagt mærke til det før jeg har kigget mig i spejlet.. Jeg har en piercing i næsen, og der har det kunnet ses på hver gang..

Så vidt jeg ved er der ingenting man kan gøre.. Desværre..

Men heldigvis løber det ikke heeeeeeelt vildt sygt

Anmeld

30. juli 2012

Frøken J.

Miss BananaHammock skriver:

Det er helt normal som gravid, jeg døjede også med det! Mega irriterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.