Har I snakket navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Sahara82

Selvom det er tidligt er det en beslutning der kræver overvejelse, så vi er så småt begyndt at tænke. MEN synes vi er lidt på bar bund endnu. Har i gjort jer nogle overvejelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Palaja

Ja, men det er nu mest mig. Jeg tænker meget over det. Manden syns ikke det er så aktuelt endnu  Men jeg synes det er hyggeligt. Tror også vi skal vide kønnet denne gang, det gjorde vi ikke med den første. Hun hedder Marie, så det skal jo også være noget som passer til det, men har ikke nogen navne som sådan endnu...

Anmeld

30. juli 2012

DitteFisk

Ork ja

Har i forvejen en Marius.

Hvis vi får en pige er vi allerede ret enige om at hun skal hedde Vigga - jeg er helt vild med det navn!

Hvis det bliver en dreng er vi lidt på bar bund.. :O

Anmeld

30. juli 2012

Sahara82

Palaja; heldigvis har jeg fået min mand lidt med på den. Det er så også vores første. Men tror han synes det er lidt sjovt at gå og tænke over.

Gigl; Vigga- super sødt! Uhh drengenavne er nok også det der volder os flest skrubler. Hmm tænker som det brager. Havde altid forestillet mig det skulle være en Mathias, men manden kender en der hedder Mathias som han ikke synes så godt om, så vi må finde noget andet.

Anmeld

30. juli 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Palaja; heldigvis har jeg fået min mand lidt med på den. Det er så også vores første. Men tror han synes det er lidt sjovt at gå og tænke over.

Gigl; Vigga- super sødt! Uhh drengenavne er nok også det der volder os flest skrubler. Hmm tænker som det brager. Havde altid forestillet mig det skulle være en Mathias, men manden kender en der hedder Mathias som han ikke synes så godt om, så vi må finde noget andet.

Det er bestemt ikke nemt nej godt vi har god tid. 

Mathias er også et dejligt navn, det hedder min bror. Jeg kan godt lide Emil, men min kæreste har en fætter der hedder det. Typisk, ikk  

Anmeld

31. juli 2012

Sahara82

Meget typisk! Min nevø hedder Emil. Det er bare SÅ sødt!

Indtil i går var vores første valg af pigenavne Mathilde, men min kæreste fætter har lige fået en datter som vi igår fik af vide der skal hedde det. Øv med øv på. Blev faktisk helt ked, for det var virkeligt vokset hos mig. Op på hesten igen! Er Vigga jeres første valg, eller har I også været igennem den helt store tur? Så godt vi har lang tid endnu

Anmeld

1. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Det bliver en Melissa eller en Valdemar her. Vi har en Isabella i forvejen

Anmeld

3. august 2012

LouiseEm

Hej :-) Her ønsker vi (med vi mener jeg JEG) os brændende en lillesøster til Hjalte. Min kæreste synes også at det er alt for tidligt at snakke navne. Han vil helst have en dreng. Men hvis det bliver en pige bliver det nok Clara eller Agnes.. Har slet ikke overvejet drengenavne.

Anmeld

4. august 2012

Palaja

Ork ja

Har i forvejen en Marius.

Hvis vi får en pige er vi allerede ret enige om at hun skal hedde Vigga - jeg er helt vild med det navn!

Hvis det bliver en dreng er vi lidt på bar bund.. :O

Har også Vigga som favorit, det er bare et skønt navn  Og Jens hvis det er en dreng

Anmeld

5. august 2012

livhemdrup

her hjemme har vi os talt navne men blir nok aldrig enige. Manden er til almindelige navne jeg er til lidt specielle og korte navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.