Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja det er så dejlig bekræftende. Glæder mig til at jeg kan mærke noget
Ja det er så dejlig bekræftende.
Glæder mig til at jeg kan mærke noget
Kan jeg godt forstå. Hvis ikke moderskabsbeskyttelse ligger foran, så varer det nok heller ikke så længe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VTL skriver: Kan jeg godt forstå. Hvis ikke moderskabsbeskyttelse ligger foran, så varer det nok heller ikke så længe
Ha ha der skulle stå moderkagen. Dumme mobil
VTL skriver: Ha ha der skulle stå moderkagen. Dumme mobil
Haha de mobiler har deres eget liv
Jeg satser ihvertfald på at mærke liv snart, men baby er jo kun på str med en blomme, så det er måske begrænset hvor meget den kan sparke igennem nu
Anonym skriver: Hvornår mærkede i liv da i ventede nr 2?
Hvornår mærkede i liv da i ventede nr 2?
Baby2påvej skriver: Jeg mærkede bobler i slutningen af uge 8 og kort før nf mærkede jeg min lille myre.Nu er jeg i uge 14 og får små puf når jeg slænger mig i sofaen. Dog kun ude i siderne og nede i bækkenet da min moderkage har valgt at ligge ud mod maveskindet
Jeg mærkede bobler i slutningen af uge 8 og kort før nf mærkede jeg min lille myre.Nu er jeg i uge 14 og får små puf når jeg slænger mig i sofaen. Dog kun ude i siderne og nede i bækkenet da min moderkage har valgt at ligge ud mod maveskindet
Ih det må være dejligt.
Tak for dit svar, håber snart vores baby, vil give et tegn
Anonym skriver: Ih det må være dejligt. Tak for dit svar, håber snart vores baby, vil give et tegn
Baby2påvej skriver: NYDER det også i stor stil!!!!Håber din lille baby snart giver et tegn
NYDER det også i stor stil!!!!Håber din lille baby snart giver et tegn
Tak
2 gange i uge 12 og hver dag fra uge 13.. Er i uge 35 nu, og kan snart ikke holde det ud mere - han er bare aldrig i ro.
Rikke S skriver: 2 gange i uge 12 og hver dag fra uge 13.. Er i uge 35 nu, og kan snart ikke holde det ud mere - han er bare aldrig i ro.
Wow det var også tidligt.
Gad vide om jeg er for tyk til at mærke noget , har da lidt ekstra på maven fra 1 graviditet
Anonym skriver: Wow det var også tidligt. Gad vide om jeg er for tyk til at mærke noget , har da lidt ekstra på maven fra 1 graviditet
Kan fortælle at jeg endnu ikke har tabt mig fra 1. gang (Noah fylder 2 d. 27. sep.), så jeg har også ekstra at bære på, og folk har spurgt om det var oppe over, fra jeg var 15 uger henne (min mave var rigtig stor fra uge 10)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128