Så er der "kun" 14 dag tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

babypudder

Ja som overskriften lyder har jeg kun 14 dage til termin  men ak hvor tiden den dog går langsomt når man har tegn på fødsel hver morgen - vågner med små veer der niver godt hver morgen men ca en ½ time efter jeg er stået op er de væk igen 

skal til fostervands scanning på onsdag og der vil de så se om de skal sætte mig i gang til termin (hvis jeg ikk har født inden onsdag self.) eller om jeg skal have lov til selv at gå i gang når den tid nu kommer hvor de ægte veer gider kommer og så blive der. så glæder mig til at få afvide hva de skønner er det bedste på onsdag. 

ja bare en lille update her fra håber i andre har det godt og også kan se en ende på det.

Hilsen Carina 38+0 I DAG 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Kay

jeps kender det... især det med tegn på fødsel i tide og utide... og der sker ik en fløjtende fis!

Anmeld

29. juli 2012

fairlady

er også begyndt at glæde mig -og være en del utålmodig! Synes min iskiasnerve driller mere nu og det er ikke så sjovt, når man gerne vil gøre lidt husligt og lege med vores datter

men også 14 dage tilbage her nice...regner dog med at jeg går over tid, ligesom sidste gang, hvor jeg gik 10 dage over tid.

Anmeld

29. juli 2012

babypudder

ja de sidste 14 dage er vist de værste der vil man bare gerne have at der sker noget. 

jeg gik i fødsel 5 dage før tid sidst og 2 dage før med den første hvor de tog vandet da jeg kom på FG i tide og utide med begyndende veer som gik i stå på sygehuset og da jeg havde været der i 1 døgn sagde de at entet skulle jeg tage hjem og vente på bedre veer eller også tog de vandet og så fødte jeg samme dag, ja hva vælger man så når man får tilbudet 

Anmeld

30. juli 2012

crille

Sender vestøv til jer der bare går og venter..

Her nyder jeg det lidt endnu..Håber dog og regner ikke med at gå tiden ud.. Så måske om 7-14dage jeg også går og tripper..

Anmeld

1. august 2012

babypudder

så har jeg været til scanning og som lægen sagde kan du ikk bare gå hjem og føde for alt ser fint ud der er fint med vand og han skønnede ham til at veje 3128G så det var jo super så nu skal jeg bare vente til han vil ud. 

men der er også kun 11 dage til termin så det går fremad 

Anmeld

1. august 2012

fairlady

babypudder skriver:

så har jeg været til scanning og som lægen sagde kan du ikk bare gå hjem og føde for alt ser fint ud der er fint med vand og han skønnede ham til at veje 3128G så det var jo super så nu skal jeg bare vente til han vil ud. 

men der er også kun 11 dage til termin så det går fremad 

ca det samme som min, vil jeg tro

Anmeld

1. august 2012

babypudder

fairlady skriver:

ca det samme som min, vil jeg tro

ja jeg syntes det er en fin størrelse. da jeg fik vores søn for 3 år siden der vejede han 3008G og for 6 år siden vejede vores datter 3370 så det er jo ikk kæmpe børn vi får 

Anmeld

1. august 2012

fairlady

babypudder skriver:

ja jeg syntes det er en fin størrelse. da jeg fik vores søn for 3 år siden der vejede han 3008G og for 6 år siden vejede vores datter 3370 så det er jo ikk kæmpe børn vi får 

nej... min datter vejede 3750 g men jeg gik også 10 dage over termin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.