Fedtforbrændingssuppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Har nogen af jer prøvet at være på denne suppe?

Hvor meget har I tabt på hvor lang tid?

Er det meget hårdt? Og hvordan smager suppen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Dinna88

Min tidligere svigerfar er på den een gang om året, når han træner op til cykelløb.
Men der er jo mange forskellige. Han tabte 8 kg så hurtigt som man kan knipse. Men for en normal person har den jo ingen effekt du taber dig imens du er på den, og tager på igen, når du stopper. Derudover er det vand du taber. Det er en skide usund kur. Så hellere være overvægtig, må jeg sige.

Anmeld

29. juli 2012

Dinna88

Hov, nu kom jeg da til at se at vi ikke helt snakker om den samme kur. Sorry

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hov, nu kom jeg da til at se at vi ikke helt snakker om den samme kur. Sorry

Hvilken snakker du om? findes der flere end en?

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Min tidligere svigerfar er på den een gang om året, når han træner op til cykelløb.
Men der er jo mange forskellige. Han tabte 8 kg så hurtigt som man kan knipse. Men for en normal person har den jo ingen effekt du taber dig imens du er på den, og tager på igen, når du stopper. Derudover er det vand du taber. Det er en skide usund kur. Så hellere være overvægtig, må jeg sige.

Ved godt den ikke er sund og at man nem kan tage det på igen, når man stopper. Men det drejer sig også kun om at tabe nogle kg hurtigt, og til det er den jo god.

Anmeld

29. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

hvad er det for en suppe??

Anmeld

29. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Ved godt den ikke er sund og at man nem kan tage det på igen, når man stopper. Men det drejer sig også kun om at tabe nogle kg hurtigt, og til det er den jo god.

Jeg ved ikke hvad den indeholder den han spiste. Det er ikke en der rører ved forbrændingen, den øger noget andet i kroppen, der sammen med træning gør at man taber vandet i kroppen - så man taber sig ikke, man vejer mindre. Og det er sandsynligvis også det "din" suppe gør.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

hvad er det for en suppe??

Denne her:

http://www.suppekuren.dk/

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg ved ikke hvad den indeholder den han spiste. Det er ikke en der rører ved forbrændingen, den øger noget andet i kroppen, der sammen med træning gør at man taber vandet i kroppen - så man taber sig ikke, man vejer mindre. Og det er sandsynligvis også det "din" suppe gør.

Nej denne her taber du dig på. Det er den, som man (i hvert fald tidligere, ved ikke om man stadig gør det) anbefaler hjertepatienter at gå på op til en operation, da man taber sig meget på rigtig kort tid, og det er bedst før en operation at vægttabet sker meget hurtigt.

Anmeld

29. juli 2012

come2

Anonym skriver:

jeg vil hellere anbefale dukan kuren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.